جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دکترا

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 320492
ثبت‌نام متقاضیان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ از فردا آغاز می‌شود.
به گزارش جهان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه در آزمون دوره دکترای سال ۹۲ تعداد ۲۱۷ هزار و ۸۶۶ نفر ثبت نام کردند، اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه، تعداد ۴۵ هزار و ۴۳۸ نفر از داوطلبان آزمون دکتری، مجاز به انتخاب رشته شدند که ۳۷ هزار و ۱۳۴ نفر از آنها ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: پس از گزینش علمی، ۲۱ هزار و ۲۳ نفر از داوطلبان آزمون دکتری امسال برای شرکت در مصاحبه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند و در نهایت، حدود ۹ هزار و ۹۵۰ نفر در ردیف قبول شدگان دوره دکتری قرار گرفتند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور اضافه کرد: با توجه به این که برخی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در تعدادی کدرشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی کدرشته های آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۲ اعلام آمادگی کرده‌اند، ثبت‌نام داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری از فردا دوشنبه ۲۹ مهرماه از طریق سایت سنجش انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *