جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعیین جایگزین آیت‌الله‌خوشوقت‌درجبهه‌پایداری

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 319619
جایگزین آیت‌الله خوشوقت در شورای فقاهتی جبهه پایداری تعیین شد.
به گزارش جهان، زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه جایگزین آیت‌الله خوشوقت در شورای فقهای جبهه پایداری تعیین شده است، اظهار داشت: شورای مرکزی جبهه نام چند تن از علما را به ۲ عضو شورای فقها پیشنهاد دادند، تا آنها نفر سوم را مشخص کنند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه جایگزین آیت‌الله خوشوقت توسط شورای فقها انتخاب شد، با وی صحبت شد و ایشان پذیرفت؛ جبهه پایداری با این عضو جدید ارتباط برقرار می‌کند اما این عضو شورای فقاهتی اعلام کرده که مایل نیست نامش اعلام نشود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: به دلیل اینکه این علما مسئولیت‌های دیگری دارند و شائبه جانبداری از جریانی پیش نیاید، از اعلام نامشان اجتناب می‌کنند.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از علما در شهرهای دوری ساکن بودند و با توجه به اینکه وجود اعضای شورای فقها را به صورت تشریفاتی نمی‌خواهیم و قصد داریم مرتب با آنها تماس و ارتباط داشته باشیم، رفت‌وآمد به محل سکونت آنها سخت بود لذا فردی انتخاب شد که مرتب با وی در تماس باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۳ نفر عضو شورای فقها تکمیل شده و دبیرکل جبهه پایداری با این بزرگواران ارتباط دارد و از آنها مشورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *