جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جذب نیرو در آموزش و پرورش ممنوع!

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 319553
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هر گونه جذب نیرو به هر شکل در آموزش و پرورش را ممنوع دانست و افزود: آموزش و پرورش هیچ برنامه‌ای برای جذب نیرو ندارد و امید می‌رود با اجرایی شدن جذب مربیان پیش دبستانی که برای آموزش و پرورش یک اولویت است، برخی از مشکلات نیروی انسانی آموزش و پرورش رفع شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، وحید کیارشی در جمع شورای معاونین آموزش و پرورش استان یزد با تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش استان در امر ساماندهی و تأمین نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری با اشاره به مشکلات نیروی انسانی استان در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه مقطع ابتدایی گفت: در محاسبات و تأمین نیروی انسانی باید توجه جدّی به استان یزد شود.

وی ادامه داد: استان یزد در سال گذشته در ردیف استان‌های برتر و موفق کشور بود و امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

وی هر گونه جذب نیرو به هر شکل در آموزش و پرورش را ممنوع دانست و افزود: آموزش و پرورش هیچ گونه برنامه ای برای جذب نیرو ندارد و امید می‌رود با اجرایی شدن جذب مربیان پیش دبستانی که برای آموزش و پرورش یک اولویت است، برخی از مشکلات نیروی انسانی آموزش و پرورش مرتفع شود.

کیارشی با بررسی وضعیت نیروی انسانی و اعتباری آموزش و پرورش استان، برای رفع برخی از مشکلات موجود، قول مساعد داد.

در ادامه این نشست، معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان، گزارشی از وضعیت، شاخص‌ها و نحوه تأمین نیرو در سال تحصیلی جدید ارائه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *