جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

قابل ‌توجه حراست سیما!

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 319355
به تازگی یک کاریکاتوریست مطبوعات زنجیره‌ای مجموعه‌ای را از شبکه ملی، شبکه اول سیما روی آنتن برده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، نامبرده اعتقادی به مبانی نظام اسلامی ندارد و به تازگی در صفحه فیس‌بوک خود نسبت به اعتقادات مذهبی مردم از عبارت گستاخانه‌ای استفاده کرده است که بعد از واکنش کاربران اینترنتی ایرانی به اظهارات مضحک نتانیاهو، در پست دیگری از او حمایت کرد و با وجود دریافت نظرات منفی مبنی بر طرفداری از اسرائیل و صهیونیست‌ها، آن پست را حذف کرد و به جای آن کاریکاتوری در تایید حرف‌های نتانیاهو و فرار یک دختر با شلوار جین از دست گشت ارشاد روی صفحه خود قرار داد! این کاریکاتور هم با واکنش مردم مواجه شد.

نکته جالب توجه پاسخ او به برخی نظرات در خصوص حضور در رسانه ملی است که او با بی‌تفاوتی این حضور را یک درخواست از سوی تلویزیون دانسته و خود را بدون رغبت نشان داده است و خود را منتقد جدی نظام و طرفدار حرف نتانیاهو در خصوص آزادی مردم عنوان کرده است. سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران نیز اقدام به اختصاص بودجه به فرد مذکور با این سابقه برای تولید انیمیشن کرده است. به نظر می‌رسد حراست رسانه ملی باید مراقبت بیشتری در انتخابات مجریان و هنرمندان داشته باشد که با بودجه بیت‌المال، وقت و سبک زندگی مردم را به دست آنها می‌سپارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب چرا اسمشو نمیبرید؟
Iran, Islamic Republic of
بگردید ببینید پارتیش کی بوده مهمه