پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتصابی دیگر در وزارت کشور

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 319248
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مخدر در احکام جداگانه‌ای سید نجیب حسینی را به سمت معاون امور اداری، مالی و امور مجلس و محمد کیمیایی را به عنوان مشاور دبیرکل در امور حقوقی این ستاد منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مخدر در احکام جداگانه‌ای سید نجیب حسینی را به سمت معاون امور اداری، مالی و امور مجلس و محمد کیمیایی را به عنوان مشاور دبیرکل در امور حقوقی این ستاد منصوب کرد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در بخشی از حکم انتصاب حسینی آورده است:

جناب آقای دکتر نجیب حسینی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب ‏این حکم شما را به سمت معاون اداری، مالی و امور مجلس منصوب می‌نمایم. اجرای دقیق قوانین، ‏مقررات، آئین‌نامه و دستورالعمل‌های اداری، استخدامی و مالی، نظارت بر فعالیت‌های مرتبط با امور حقوقی و مجلس و ارائه پیشنهاد سیاست‌ها و ‏خط‌مشی‌ها، هماهنگی و ارتباط با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شرکت در کمیسیون‌های مرتبط از جمله اموری است که انتظار دارد با ‏برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید.

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول ‏قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات ‏حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

همچنین متن کامل حکم کیمیایی از سوی رحمانی‌فضلی بدین شرح است:‏

جناب آقای محمد کیمیایی

سلام علیکم

به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان « ‏مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در امور ‏حقوقی» منصوب می‌نمایم.‏

امید است تجارب خدمتی و سوابق علمی و اجرایی ‏شما در ارتقاء فرآیند تصمیم‌گیری مؤثر افتد و ستاد ‏مبارزه با مواد مخدر از نظرات، ‏پیشنهادات و ‏خدمات جنابعالی بهره‌مند گردد.‏

توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس ‏جمهوری اسلامی ایران خواستارم.‏
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *