شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد حضور یک نماینده در مذاکرات ژنو

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 319219
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون به وزارت خارجه پیشنهاد داده است که یک نفر از اعضای کمیسیون یا نمایندگان در مذاکرات ژنو حضور داشته باشد.
به گزارش جهان، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وزارت خارجه پیشنهاد داده است که یک نفر از اعضای کمیسیون یا نمایندگان در مذاکرات ژنو حضور داشته باشد تا مسائل و گفت‌وگو را رصد کند.

وی ادامه داد: این پیشنهاد را به وزارت خارجه داده‌ایم و باید این وزارتخانه یکی از نمایندگان را به مذاکرات ژنو ببرد تا وکلای ملت از روند مذاکرات آگاه شوند البته تاکنون گزینه‌ پیشنهادی مجلس مشخص نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است گزینه نهایی مجلس مشخص شود؟ گفت: گزینه مهم نیست و اصل کار یعنی حضور یک نماینده در مذاکرات دارای اهمیت است.

آصفری در پاسخ به این سوال که واکنش وزارت خارجه به پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی مجلس چه بوده است، اظهار داشت: تاکنون واکنشی نداشته‌اند اما وزارت خارجه ملزم به انجام این پذیرش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *