پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۳ انتصاب جدید زنگنه در نفت

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 319160
وزیر نفت با صدور احکام جداگانه‌ای معاون جدید امور بین‌الملل و بازرگانی، برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و قائم مقام معاونت برنامه ریزی وزارت نفت را منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بیژن زنگنه وزیر نفت با صدور احکام جداگانه ای معاون جدید امور بین‌الملل و بازرگانی، برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و قائم مقام معاونت برنامه ریزی وزارت نفت را منصوب کرد.

بر این اساس منصور معظمی سرپرست معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت جایگزین محسن خجسته مهر در معاونت برنامه ریزی و نظارت بر میادین هیدروکربوری شد.

وزیر نفت همچنین با صدور حکم دیگری علی ماجدی سفیر اسبق ایران در ژاپن (در سالهای ۷۸-۸۳) را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت جایگزین منصور معظمی (سرپرست این معاونت) کرد.

پیش بینی می شود مهمترین ماموریت این دیپلمات وزارت امور خارجه احیای دیپلماسی انرژی و مذاکره با شرکت‌های بزرگ نفت و گاز جهان برای بازگشت به صنعت نفت ایران خواهد بود.

زنگنه همچنین با صدور حکم دیگری محسن خجسته مهر معاون سابق برنامه ریزی وزارت نفت را به عنوان قائم مقام معاونت برنامه ریزی و نظارت بر میادین هیدروکربوری وزارت نفت منصوب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *