جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

راهپیمایی نمازگزاران و دانشجویان در تهران در اعلام بی اعتمادی به آمریکا

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 318860
نمازگزاران نماز جمعه تهران پس از این مراسم از مقابل دانشگاه تهران در خیابان انقلاب راهپیمایی کرده و شعار هایی علیه آمریکا و هر گونه سازشکاری با این کشور سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های تهران نیز همپای برخی نماز گزاران در این راهپیمایی شرکت کرده و شعارهایی را علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن نشان دادن بی اعتمادی خود به آمریکایی ها، شعارهایی با مضمون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... سر دادند.

راهپیمایان همچنین شعار می دادند «سازشگری با شیطان خیانت است به قرآن» ، «سازشگر حیا کن، انقلاب و رها کن» و «آمریکا مرگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو» .
به گزارش مهر، کمیته صیانت از منافع ایران روز گذشته در فراخوانی از ملت شریف ایران دعوت کرد تا در سلسله راهپیمایی‌های « مرگ بر آمریکا » شرکت کرده و پیام رسای خود مبنی بر عدم پذیرش هرگونه ظلم و تحقیر را به گوش مسئولین و رسانه‌ها برسانند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای به این شهر قرائت شد:

ما نمازگزاران جمعه تهران ضمن محکومیت شدید تهدیدات نظامی اخیر ایالات متحده و رئیس جمهور این کشور که بار دیگر از روی میز بودن تمام گزینه ها سخن گفته است اعلام می داریم:

۱-پاسخ همیشگی ملت ایران به تهدیدات نظامی و تحریم های ظالمانه دشمنان ملت، مقاومت و ایستادگی و شعار دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» است.

۲-این رفتار ایالات متحده بار دیگر نشان داد تأکید رهبر معظم انقلاب بر «بی اعتمادی» به آمریکا تأکیدی بجا و درست بوده و دولت مردان نیز باید دست از خوش بینی به آمریکا و فراموش کردن دشمنی های شصت ساله این کشور با ملت ایران بپرهیزند.

۳-ما نمازگزاران جمعه ضمن نامگذاری این جمعه به جمعه «بی اعتمادی به آمریکا» اعلام می داریم مادامی که دشمنی های شیطان بزرگ با ملت ایران ادامه دارد هر جمعه صدای استکبار ستیزی خود را بلندتر به گوش همگان خواهیم رساند.

بنا بر این گزارش ، راهپیمایی مشابهی نیز جمعه گذشته پس از مراسم نماز برگزار شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دمشون گرم