سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

هزار نفر جذب دستگاه‌های قضایی می‌شوند

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 318828
معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: امروز اراده قوه قضائیه در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است و در این راه کوچکترین اغماضی با قاچاقچیان مواد مخدر صورت نمی‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه مراسم جمعه نشلجی‌ها در مشهد اردهال کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور در سال جاری یک‌هزار نفر جذب دستگاه‌های قضایی کشور می‌شوند که تاکنون ۶۰۰ نفر از این میزان در دستگاه‌های قضایی کشور مشغول به کار شده‌اند.

معاون اول رئیس قوه قضاییه، همکاری تمامی دستگاه‌های کشور برای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با قوه قضائیه را برای ریشه‌کنی این معضل اجتماعی ضروری دانست و افزود: ترویج موادمخدر در کشور توسط دشمن یکی از تهدیدهایی است که علیه ملت ایران در حال اجرا است.

رئیسی، تولید مواد مخدر در افغانستان و توزیع آن در ایران توسط آمریکا و ناتو را یکی از تهدیدهای جدی آمریکا علیه ملت ایران دانست و گفت: حضور نیروهای آمریکا و ناتو در افغانستان توسعه موادمخدر صنعتی را به دنبال داشته است.

وی تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان با حمایت آمریکا و ناتو را تهدید بزرگ و جدی برای جهان قلمداد و عنوان کرد: این تهدید امروز جوانان ایران اسلامی را نشانه رفته است.

رئیسی در ادامه از برخورد شدید قوه قضائیه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و افزود: امروز اراده قوه قضائیه در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است و در این راه کوچکترین اغماضی با قاچاقچیان مواد مخدر صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه برای بازگشت از جرم وجود دارد و افرادی که به هر دلیل مرتکب جرم می‌شوند در هر کجا و هر زمانی توبه کنند راه برای بازگشت وجود دارد متذکر شد: راه برای بازگشت افرادی که در نظام جمهوری اسلامی به صورت واقعی بازگشته و اظهار ندامت کنند باز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *