شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نیروی دریایی ایران به احدی باج نمی‌دهد

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 318043
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پاسخ هر کشور متجاوز در عرصه بین‌المللی را می‌دهیم، گفت: نیروی دریایی ایران به احدی باج نمی‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در مراسم فارغ‌التحصیلی و اخذ درجه دانش‌آموزان دوره ۱۸۱ آموزش تخصص‌های دریایی رشت با تبریک دانش‌آموختگی این نیروها اظهار کرد: معنویت حاکم بر بدنه رزمی نیروی دریایی حائز اهمیت است.

وی راه امام حسین را راه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نظامی‌گری بستری برای افتخارآفرینی و دفاع از مرزهای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه زندگی بدون افتخار معنا ندارد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ناموس و شرف کشور دفاع می‌کنند.

سیاری، به افتخارآفرینی نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شصت‌وهفتمین روز جنگ تحمیلی دشمن را در عرصه دریا شکست داد و توان اقتصادی او را از بین برد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ایران اقتدار جمهوری اسلامی در دریاها را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: ناوچه‌های موشک‌انداز سهند و سبلان در خلیج فارس مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و افتخار آفریدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حمله دزدان دریایی به نفتکش ایران در دریای سرخ اشاره کرد و متذکر شد: نیروی دریایی ایران به احدی باج نمی‌دهد و امنیت ناوگان تجاری کشور را در دریاهای آزاد فراهم می‌کند.

وی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مظهر اقتدار ملت دانست و خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر کشور متجاوزی در دریاهای آزاد را می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *