پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عزیزی: باید فاتحه این فوتبال را خواند

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 317979
مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: می‌خواهند به روش سیاسی ابومسلم را به افراد دیگری بدهند.
به گزارش جهان، خداداد عزیزی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به پخش برنامه‌ای از شبکه ورزش سیما و گفت‌وگوی رئیس فدراسیون فوتبال با این برنامه گفت: کفاشیان در برنامه زنده متأسفانه حرف‌هایی زد که به هیچ وجه درست نبود و این در حالی است که باید این آقایان این مسائل را در خصوص تیم ابومسلم با بررسی بیشتری مطرح می‌کردند.

وی ادامه داد: ایشان در این برنامه گفته‌اند که ابومسلم شاخه وفایی توافقی را با اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام داده است که از این پس این تیم قدیمی در اختیار فردی به نام احسان سحرخیز قرار بگیرد و این مجموعه کلاً از تیمداری کناره‌گیری کند.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد تصریح کرد: ایشان حتی گفته‌اند که در نامه اداره‌کل اینطور آمده است که مجموعه وفایی هیچ پولی برای خرج کردن ابومسلم ندارد و نمی‌تواند در لیگ دسته اول فوتبال شرکت کند.

عزیزی ادامه داد: آقای کفاشیان شما آیا نباید یک استعلام بگیرید که اصلاً چنین توافقی صورت گرفته است یا نه؟ توقعات از شما که رئیس یک فدراسیون فوتبال با این همه طرفدار و هوادار هستید خیلی بیشتر است و بعید است که بخواهید مسئله‌ای را که به صورت خلاف واقع از سوی یک مدیر دولتی در استان خراسان رضوی مطرح شده است را در یک برنامه زنده عنوان کنید و با هواداران این تیم بازی کنید.

وی ابراز کرد: آخر مگر می‌شود فردی فقط با ارائه یک نامه از سوی یک گروهی دیگر بخواهد صحبت کند مجموعه وفایی و خود من به عنوان خداداد عزیزی به طور کامل صحبت‌ها و حرف‌ها و نامه‌ای را که هاشمی جواهری به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مطرح کرده و به فدراسیون فرستاده که وفایی پولی برای تیم‌داری ابومسلم ندارد را تکذیب می‌کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد بیان کرد: چه سندی این آقای مدیر دولتی دارد که این نامه را اینطور نوشته است. آقای کفاشیان من از شما می‌پرسم اگر فردی به شما زنگ بزند و خود را خداداد معرفی کند و حرف‌های دیگری بزند آیا شما نباید صحت آن را استعلام کنید.

عزیزی افزود: من از مدیرکل ورزش و جوانان می‌خواهم بپرسم به چه قیمتی شما اینطور خلاف واقع صحبت می‌کنید شما یک مدیر دولتی هستید نباید تحت فشار یک سری افراد و برخی از آنها که سیاسی هستند چنین حرف‌هایی را بیان کنید؛ اینچنین کاری مگر چقدر ارزش دارد که شما بخواهید دین و دنیایتان را به خاطر آن وسط بیاورید؛ من اگر جای شما بودم استعفا می‌دادم و می‌رفتم.

وی تصریح کرد: من از سرپرست وزارت ورزش و جوانان جناب آقای امیری صالحی تعجب می‌کنم که چطور یک مدیر زیرمجموعه ایشان که با ورزش و جوانان سروکار دارد و باید به همه راستی‌ها و درستی‌ها را ثابت کند اینطور خلاف واقع سخن می‌گوید بعد هم کسی او را پرس و جو نمی‌کند که چرا اینگونه رفتار می‌کند. اگر واقعاً ابومسلم را می‌خواهید به روش سیاسی به افراد دیگری بدهید به ما بگوئید تا ما تکلیف خود را بدانیم اگر اینطور باشد باید واقعاً فاتحه این فوتبال و ورزش را بخوانیم.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد ادامه داد: من هم به عنوان فردی که سالها در این فوتبال زحمت کشیده‌ام توقع دارم تا وزارت ورزش و جوانان و سرپرست این وزارتخانه به حرف ما ورزشی‌ها هم گوش کند. اینطور نباشد که خدای ناکرده یک مدیری بخواهد سلایق شخصی خود را در ورزش به کار بگیرد.

عزیزی اظهار کرد: ما طبق قانون کار خود را انجام می‌دهیم. یک بار دیگر هم می‌گویم که ما قراردادهایمان را در تاریخ مقرر ثبت کرده‌ایم و هیچ‌کس نمی‌تواند بعد ازاین تاریخ قراردادی را ثبت کند.

وی در پایان ابراز داشت: اگر قرار باشد فدراسیون فوتبال قرارداد ابومسلمی‌های شاخه اداره‌کل را ثبت کند این حق را هم باید به همه تیم‌های دیگر بدهد تا بازیکنان خود را در لیست‌هایشان کم و زیاد کنند، اما واقعاً این کار را انجام می‌دهند اگر این کار را انجام دهند واقعاً معلوم است که فوتبال ما بی‌قانون است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *