جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آشتی کنان قاسم خانی و مهران مدیری

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 316420
در حالی که پیمان قاسم خانی و برادرش مهراب از سریال «مرد دوهزارچهره» به این سو هیچ همکاری مستقیمی با مهران مدیری نداشتند و در چرایی این جدایی هم شایعات بسیاری از درگیریهای مالی گرفته تا ممیزیهایی که مدیری بر متنهای این دو برادر لحاظ می کرد مطرح شده اما در یک اتفاق جالب یکی از دو برادر یعنی مهراب به تازگی به گروه نویسندگان سریال «شوخی کردم» پیوسته است.
به گزارش جهان به نقل از شبکه ایران، در حالی که پیمان قاسم خانی و برادرش مهراب از سریال «مرد دوهزارچهره» به این سو هیچ همکاری مستقیمی با مهران مدیری نداشتند و در چرایی این جدایی هم شایعات بسیاری از درگیریهای مالی گرفته تا ممیزیهایی که مدیری بر متنهای این دو برادر لحاظ می کرد مطرح شده اما در یک اتفاق جالب یکی از دو برادر یعنی مهراب به تازگی به گروه نویسندگان سریال «شوخی کردم» پیوسته است.

بنا به اطلاعاتی که در «وصف صبا» ارائه شده فیلمبرداری دو قسمت اول این سریال در حالی به پایان رسیده که بناست در تولید ادامه کار مهراب قاسم خانی به جمع خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، امیر وفایی و الهه زارع نژاد پیوسته و به عنوان نویسنده آیتمهای طنز به آنها کمک کند.

اگر این اتفاق بیفتد هیچ بعید نیست آشتی کنان مهراب و مهران عاملی شود برای آن که در سریال بعدی مدیری پیمان قاسم خانی دوباره به کسوت سابق بازگشته و به عنوان سرپرست نویسندگان فعالیت کند. بدیهی است که این اتفاق کیفیت طنزهای مدیری را هم بالاتر خواهد برد و او را از تکراری که در چند سال اخیر دچارش شده رهایی می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شیرینی آشتی کنان این سه نفر کی پخش می شود؟؟؟؟!!!