جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حزب‌الله برای مادشمنی بسیارخطرناک است

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 314772
یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی گفت حزب‌الله به عنوان هشتمین قدرت موشکی دنیا تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سرتیپ نوعم تیفون از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن سخنانی در مرکز هرتزلیا با بیان اینکه توان حزب‌الله از آمادگی مبارزه مستقیم فراتر رفته، گفت: حزب‌الله گروهی زیرک و شبیه به ایران است؛ این گروه مانند ایران وارد دنیای سایبر شده و در حال استفاده از پهپاد است و اخیرا هم وارد دنیای فناوری‌های پیشرفته شده؛ به همین دلیل حزب‌الله دشمنی بسیار خطرناک است.

چند روز پس از اظهارات ژنرال «یئیر گولان» فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه حزب‌الله لبنان بیش از صد هزار موشک در اختیار دارد، سرتیپ «تیفون» تاکید کرد حزب‌الله هشتمین رتبه را از لحاظ قدرت موشکی در سطح جهان دارد.

به گزارش العالم این فرمانده صهیونیستی به رغم اینکه ارتش این رژیم آماده نبرد با حزب‌الله است، وی در عین حال تاکید کرد: این ماموریت بسیار پیچیده است و اغلب نیروهای نظامی و ذخیره ارتش، جنگ در لبنان را تجربه نکرده‌اند، مساله‌ای که بر اهمیت آموزش‌ها و مانورها می‌افزاید؛ با این حال این مساله با توجه به کمبودهای مالی که ارتش از آن رنج می‌برد، در نوع خود آسان نیست.

تیفون درباره قدرت موشکی حزب‌الله گفت: حزب‌الله از لحاظ قدرت موشکی و در اختیار داشتن موشک‌ها و راکت‌ها در جهان در رتبه هشتم است و همچنین زرادخانه‌ای را از انواع راکت‌ها در اختیار دارد.

وی افزود: حزب‌الله در جنگ آینده تصمیم دارد مواضع اسرائیل را با استفاده از این موشک‌ها که در ۲۰۰ پایگاه و روستا در جنوب لبنان و اغلب آنان در اماکن و منازل مدنی وجود دارد، فلج کند.

این نظامی ارشد صهیونیست می‌گوید: اسرائیل نمی‌تواند هفته‌ها حملات موشکی حزب‌الله را تحمل کند.

«کوبی باراک» رئیس بخش فن‌آوری و لجستیک ارتش رژیم صهیونیستی هم درباره زرادخانه موشکی حزب‌الله اظهار داشت: این گروه تجهیزاتی در اختیار دارد که می‌تواند با دقت اهدافی مانند پایگاه‌های نظامی، ایستگاه برق در شهر الخضیره در شمال فلسطین اشغالی، یا ساختمان وزارت جنگ در تل‌آویو یا فرودگاه بن گوریون را مورد هدف قرار دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *