پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

شیرینی:قهرمانی بهترین داورجهان است

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 314508
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار روز گذشته تیم حریف ۱۲ نفره مقابل ما بازی کرد.
به گزارش جهان، سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس، درباره اتفاقات بازی با سپاهان اظهار داشت: ما معتقدیم محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و حتی جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و می‌توانست دو بازیکن دیگر ما را هم اخراج کند.

وی ادامه داد: قهرمانی بر خلاف نظر دیگران، قهرمان تصمیمات عجیب و غریب نیست و فصل قبل هم پنالتی مقابل استقلال را برای ما نگرفت. من نمی‌دانم نصیرزاده، رود نیل و سایر کارشناسان چه دشمنی با قهرمانی دارند که تصمیم او مبنی بر اخراج میثم حسینی را اشتباه خواندند.

سرپرست قرمزپوشان تاکید کرد: راستی قهرمانی اصلا هم لجباز نیست و با این نحوه داوری حقش است در جام جهانی سوت بزند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا این حرف را جدی می‌زنید یا شوخی، گفت: مگر می‌توانید اعتراض جدی کنید. مجبوریم تعریف کنیم تا شاید برخی‌ها شرمنده شوند. من فقط یک خواهش از استاد قهرمانی دارم، آن هم دلیل اخراج میثم حسینی و پنالتی سپاهان را برای همه ما تشریح کند، چون هر چه به مغزمان فشار آوردیم ما چیزی نفهمیدیم به رغم آنکه پرسپولیس را در اصفهان ۱۰ نفره کردند اما بچه‌ها ما بسیار با غیرت بازی کردند ولی حریف سپاهان ۱۲ نفره نشدند.

سرپرست قرمزپوشان با انتقاد از میزبانی اصفهانی‌ها نیز گفت: نحوه بلیت فروشی و نشاندن تماشاگران ما روی چمن بیرون ورزشگاه و آزار و اذیت طرفداران پرسپولیس فقط جای تاسف داشت که من برای این موضوع واقعا متاسفم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
قهرمانی آبروی داوری رو برد .. این کمک داورها چکاره زمین هستند؟! آیا فورمالیته اند؟ یا باید نظر آنها را هم خواست؟!