پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دلیل سانسور شبکه‌های تلویزیونی ایران

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 314502
نهاد مبارزه با احساسات ضد صهيونيستي موسوم به «اي.دي.ال» ضمن اعتراف به نقش کليدي خود در وادار کردن يوتيوب براي اعمال فشار گسترده بر شبکه‌های ایرانی افزایش چشمگیر مخاطب‌های این شبکه ‌ها را علت سانسور آن ‌ها اعلام کرده است.
به گزارش جهان، مدير اتاق خبر شبکه پرس تي‌وي گفت: اي دي ال، در وب سايت رسمي خود اعتراف کرده است، تنها يک روز پس از شروع پخش زنده پرس تي‌وي، روي يوتيوب، مسئولين اين نهاد صهيونيستي با اين شبکه اشتراک‌گذاري ويدئو تماس گرفته و خواستار قطع آن شده‌اند.

حميدرضا عمادي خاطر نشان کرد: ADL همچنین در مقاله‌اي شبکه هيسپان تي وي را بازوي اطلاع رساني ضد صهيونيستي ايران در آمريکاي لاتين دانسته و نسبت به نقش هيسپان تي وي در گسترش نفوذ ايران در آن منطقه راهبردي هشدار داده است.

وی علت اصلي اقدامات گسترده شرکت‌هاي ماهواره‌اي غربي و به تازگي يو تيوب بر ضد پرس تي‌وي و هيسپان تي‌وي را که به نظر مي رسد با دستور مستقيم لابي‌هاي صهيونيستي در اروپا و آمريکا صورت مي‌گيرد، افزايش چشمگير مخاطبان اين دو رسانه در سراسر دنيا دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *