جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

توفیقی به مجلس معرفی نمی‌شود

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 313749
یکی از چهره‌های شاخص مجلس با اشاره به گفت‌وگوی لاریجانی با روحانی درباره فضای منفی مجلس نسبت به توفیقی گفت: روحانی به احتمال زیاد توفیقی را برای کسب رای اعتماد جهت تصدی وزارت علوم به مجلس پیشنهاد نمی‌کند.
به گزارش جهان، یک نماینده شاخص مجلس در گفت‌وگو با فارس از گفت‌وگوی غیر رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه مجلس به توفیقی رأی اعتماد نمی‌دهد؛ قرار شده تا رئیس‌جمهور توفیقی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم به مجلس معرفی نکند.

وی با اشاره به محتوای گفت‌وگوی لاریجانی با روحانی افزود: در همین راستا علی لاریجانی رئیس مجلس با حسن روحانی رئیس جمهور گفت‌وگو کرده و قرار شد تا توفیقی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی نشود و به احتمال زیاد همین اتفاق خواهد افتاد.

توفیقی از افراد نقش‌آفرین در فتنه ۸۸ بود؛ میلی‌‌منفرد وزیر پیشنهادی قبلی وزارت علوم به خاطر حضور در جلسه‌ای که جریان فتنه در آن تجمع کرده بودند، رأی اعتماد مجلس را کسب نکرد این در حالی است که توفیقی در آن جلسه سخنرانی کرده و فیلم این سخنرانی نیز موجود است از این رو مجلس حتماً عکس‌العمل نشان می‌دهد.

همچنین گفته می‌شود عملکرد توفیقی در مدت سرپرستی وزارت علوم و قلع و قمع نیروهای ارزشی در دانشگاه‌ها موجب شده که مجلس به آقای توفیقی رأی اعتماد ندهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الان دیگه مجلس به تب راضی می شود!
آقای توفیقی با قلع و قمع روسای دانشگاهها نقش جاده صاف کن برای وزیر بعدی را دارد و از اول نیز قرار نبود معرفی شوند .
پيام
Iran, Islamic Republic of
معلوم است كه ايشان با اين سابقه فوق درخشاني كه دارد به مجلس معرفي نمي شود . چون مجلس هر چقدر هم كه متفرق باشد باز به خائنين به ملت و رهبري رأي اعتماد نمي دهد . البته شك نكنيد كه ايشان ظرف اين 3ماه با تغييراتي كه خواهند داد و اصولگرايان را از وزارت علوم حذف خواهند كرد ، جاده را براي نفر بعدي كه باز شك نكنيد كه بهتر از خودش نيست صیقل خواهد داد.