جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پاداش در برابر کشفیات مواد مخدر

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 313301
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برابر میزان کشفیات مواد مخدر از سوی مأمورین به آنها پاداش خواهیم داد و امیدواریم تا چند سال آینده این معضل ریشه‌کن شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی با حضور در شورای اداری شهر شیروان به معضل اعتیاد اشاره کرد و گفت: اینکه مسئولان شهرستان به من بگویند برویم زیر فلان پل و ببینیم چه خبر است، هنر نیست و مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه برای از بین بردن این معضل باید برنامه داشت.

وی ادامه داد: از روزی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این باره در شهرستان شیروان صحبت کردند، ذهن من درگیر بود که چگونه می‌توان این مسأله را برطرف کرد و چون این موضوع از فرمایشات حضرت آقا است، بایستی‌ به آن لبیک بگوییم و اعتیاد را در شیروان از بین ببریم.

دبیرکل ستاد در ادامه بیان داشت: شهر شیروان در موضوع مبارزه با موادمخدر به‌عنوان پایلوت و نمونه کشور در نظر گرفته شده است و این معضل چون اجتماعی است، باید اجتماعی برطرف شود و همه مردم و مسئولان کشور نیز در این مورد مسئول باشند.

رحمانی فضلی در ادامه، از مردم و مسئولان خواست تا برای این موضوع طرحی آماده کنند که دارای جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و ایجاد اشتغال برای افرادی که اعتیاد خود را ترک می‌کنند نیز در آن طرح دیده شود.

وزیر کشور گفت: برابر میزان کشفیات مواد مخدر از سوی مأمورین به آنها پاداش خواهیم داد و امیدواریم تا چند سال آینده این معضل ریشه کن شود.

وی یادآور شد: در امر مبارزه با مواد مخدر مسولان باید مسولیت‌پذیر باشند و مسوولیت خود را ارتقا دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *