شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وزیرپیشنهادی علوم ازنقش‌آفرینان‌فتنه نباشد

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 313161
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و بی‌بصیرتی خود را از این طریق به نمایش گذاشته‌اند، نمی‌توانند سکاندار وزارتخانه‌هایی همچون وزارت علوم باشند.
به گزارش جهان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و بی‌بصیرتی خود را از این طریق به نمایش گذاشته‌اند، نمی‌توانند سکاندار وزارتخانه‌هایی همچون وزارت علوم باشند و انتظار مجلس از دولت این است که در معرفی وزیر پیشنهادی به موضوع فتنه و نیز سطح علمی و توانمندی و قابلیت فرد برای اداره این وزارتخانه توجه داشته باشد.

وی افزود: رأی عدم اعتماد مجلس به وزاری پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش، علوم و ورزش و جوانان این پیام را به دولت منتقل کرد که حوزه آموزش برای مجلس از حساسیت بالایی برخوردار است که این موضوع علاوه بر وزارت علوم، وزارتخانه‌های آموزش‌و‌پرورش و ورزش و جوانان را نیز در بر می‌گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: پیام مجلس به دولت این است که کسانی باید در رأس این سه وزارتخانه قرار بگیرند که به تعلیم و تربیت اسلامی آشنا باشند و با برنامه‌ریزی برای رشد و شکوفایی و خلاقیت به منظور ارتقا جایگاه علمی و تربیتی جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *