شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعدام در مقابل چشم کودکان سوری

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 313150
روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" نوشت: گروههای مسلح وابسته به القاعده طرفداران نظام سوریه را در مقابل دیدگان کودکان اعدام کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" نوشت: گروههای مسلح وابسته به القاعده طرفداران نظام سوریه را در مقابل دیدگان کودکان اعدام کرده اند.

اخیرا تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد گروههای تروریست در سوریه چهار گروگان را به طور جداگانه در حومه حلب سر می بُرند.

این جنایات در حالی است که هر روز ویدئوهایی از جنایات قتل، شکنجه و نسل کشی در جریان جنگ داخلی سوریه بر روی پایگاه یوتیوب منتشر می شود که – به گفته دیلی تلگراف - در بیشتر موارد امکان اطمینان از صحت آنها وجود ندارد.

اما این تصاویر که اولین بار مجله فرانسوی "پاری ماچ" اقدام به پخش آن کرد، توسط یک روزنامه نگار مستقل تهیه شده که به خاطر حفظ جان وی، نامش افشا نشده است.

این ویدئو، به طور آشکارا وحشی گری و خشونت طلبی گروههای مسلح وابسته به القاعده را نشان می دهد که در حال حاضر برای سرنگون کردن نظام سوریه تلاش می کنند.

تروریست های القاعده، در بسیاری از مناطق تحت کنترلشان در حومه حلب که به عنوان یک شهر تاریخی و یک مرکز علمی و تجاری شناخته شده است برداشت افراطی خودشان از احکام اسلامی را اجرا کرده و دادگاههای میدانی و صحرایی تشکیل داده اند.

این تروریست های تکفیری به سادگی حکم اعدام افراد را صادر کرده و آنها را در میادین و در ملأ عام به وسیله شمشیر، گردن می زنند.

جنایات این تروریست ها که مدعی اسلامگرایی هستند، در حالی انجام می گیرد که نه حامیان غربی تروریست ها که ادعای دفاع از حقوق بشر، آزادی بیان و تسامح دارند در این باره سخنی می گویند؛ و نه کشورهای عرب و همسایه ای که داعیه دار دفاع از اسلام هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *