جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷۶
۱۰۲

واکنش حجت‌الاسلام نقویان به فایل صوتی جنجالی

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 313004
اینجانب همان گونه که بارها و به ویژه در رسانه ها و موقعیت های حساس تاکید کرده ام به عنوان سرباز و طلبه کوچکی در خدمت نظام و رهبری معظم بوده و هستم.
واکنش حجت‌الاسلام نقویان به فایل صوتی جنجالی
به گزارش جهان، حجت السلام ناصر نقویان، سخنران و استاد دانشگاه، در واکنش به انتشار چند ماه پیش یک فایل صوتی منتسب به وی، بیانیه ای منتشر کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست قضا پای انسان را به قضایایی می کشاند که دوست و دشمن را به حیرت وا می دارد! چند ماهی است که دوستانی بیکار و شاید بیمار با همراهی دشمنانی بیدار، دست به کاری زده اند که بحمدالله کاری برای عزیزان مسؤول درست کرده و اینجانب را نیز مدتی از کار و زندگی بیکار کرده اند.

یک کلیپ یک و نیم دقیقه ای از سخنرانی های اینجانب ساخته اند و آن را از حدود سه ساعت سخنرانی در فاصله بین چندین سال صحبت با تقطیع و مونتاژ به هم وصل کرده که با اندکی هوشمندی می توان به این عمل نابخردانه پی برد و به انگیزه کسانی که ساعت ها عمر عزیز را صرف چنین زحمت بیهوده ای نموده اند تاسف خورد و خندید.

این تلاش ناشیانه سبب شد تا این چند سطر را جهت روشن شدن اذهان دوستان مشفقی که بنده را از دور و نزدیک شناخته و بارها مورد تفقد و تلطف قرار داده اند بنگارم.

۱- تا جایی که این بنده اطلاع دارد چنین قطعه صوتی فاقد ارزش حقوقی و قضایی می باشد و بر عکس، سازندگان و انتشار دهندگان آن مجرم بوده و قابل پیگرد قانونی هستند که از مسؤولان دلسوز و محترم درخواست پیگیری جدی دارم تا چنین اعمال زشت و شنیعی در جامعه اسلامی شاید برای همیشه ریشه کن گردد.

۲- اینجانب همان گونه که بارها و به ویژه در رسانه ها و موقعیت های حساس تاکید کرده ام به عنوان سرباز و طلبه کوچکی در خدمت نظام و رهبری معظم بوده و هستم.

۳- این طلبه گاهی در نحوه اداره کشور زبان به شکوه گشوده است که در ایام تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری به صورت شدیدتر و گسترده تر از رسانه ها پخش شد تا جایی که شاید رهبری معظم نیز به پاره ای از اظهارات آقایان رضایت نداشتند.

۴- طالبان حقیقت را ارجاع می دهم به سخنرانی اینجانب در پنجم محرم گذشته در حسینیه جماران که با صراحت عرض کردم «حاضرم بیست سال از عمرم را با یک روز از عمر شریف رهبری عوض کنم» چرا که بودن یا نبودن امثال بنده دردی را از جامعه دعوا نخواهد کرد اما به رهبری که ستون خیمه نظام است اگر خدشه ای وارد شود به هستی نظام لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد شد که متن آن عرایض در سایت های متعددی موجود است.

۵- گله از دوستانی لازم است که چطور از عرایض صریح و شفاف بنده که حدود ۱۰ سال از معدود افرادی بودم که در محضر رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف سخنرانی کرده ام و بارها از طرف ایشان و شخصیت های حاضر در آن جلسه مورد تشویق قرار گرفته ام، چشم پوشیده و به یک قطعه مونتاژ و تقطیع شده استناد جسته‌اند. زهی مروت و تقوی!!

۶- چه عمل صالح و کار نیکویی بود اگر دوستان به خود زحمت می دادند و این دو یا سه نوار سخنرانی را که جمعا کمتر از سه ساعت وقت عزیزان را می گرفت استماع می فرمودند تا معلوم شود در قسمت ابتدایی که گفته ام:«بنده برای سخنرانی در بیت رهبری لب و لوچه ام آب نمی افتد» در چه موضوعی و با چه زمینه ای و در جواب چه عزیزی و چرا این جمله را گفته ام و در کنار آن که عرض کرده ام:«بنده البته دست رهبر عزیز را می بوسم ولی برای قول و قرارهایی که بیش از شش ماه قبل وعده کرده ام بیشتر ارزش قائلم چرا که شهادت اباعبدالله(ع) هم به خاطر بدقولی مردم کوفه بوده که حقیر نمی توانم پا بر سر قولی که از قبل وعده داده شده، گذاشته تا در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی کنم که حتی خود ایشان هم این کار را عملی ناشایست می دانند.» که این جملات را تماما حذف و فقط آن جمله که مقصود ناشایست آقایان با آن تامین می شد را در کلیپ آورده اند که چنین خبط و خطایی را با آیات شریفه قرآن نیز می شود انجام داد!

در ضمن آن بخشی که کلمه «آقا» چند بار در آن تکرار شده مربوط به اشخاص دیگر و در جای دیگری بیان گردیده است که آن را به اینجا چسبانده و منظور شیطانی خود را از آن به مخاطبین القا نمودند.

۷- اگر بنده هم همانند بعضی از افراد زودرنج، از کوره در رفته و به خاطر تعطیل نمودن چند سخنرانی در شهرهای مختلف که با تهدید آقایانی از مراکز گوناگون و نهادهایی که دوستان دیروز و امروزاند کار را به قوه قضاییه می کشاندم و برای دفاع از حقوق پایمال شده، دست به تبلیغات رسانه ای پر سر و صدا می زدم که هم دشمنان خوشحال و هم دوستان ملول و نگران می شدند، کار عاقلانه ای به حساب می آمد؟! که اگر چه مکررا از ناحیه دوستان دلسوز تشویق به این کار شدم اما کار خود را به خدای مهربان و روز بازخواست الهی واگذار نمودم که:

کار خود ار به خدا باز گذاری حافظ

ای بسا عیش که با بخت خداداده کنی

۸- در پایان نصیحتی از سر شفقت و وظیفه مندی به دوستانی دارم که خود را مدافع حریم رهبری و انقلاب و نظام می دانند:

الف) همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند:«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» یعنی اگر قرار است خدای ناکرده بلایی بر سر این انقلاب خونین بیاید با دست خودی ها خواهد آمد، آن هم به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه، با بی بصیرتی و نادانی و از سر غیرت های نابجا و طرد دوستان دلسوز و جذب نامحرمان ریاکار و متظاهر. همانطور که رهبر معظم انقلاب هم در اوج روزهای فتنه در نماز جمعه فرمودند:«روش ما جذب حداکثری و دفع حداقلی است» که باید از این دوستان غیور پرسید آیا تاکنون به عدد انگشتان دست افرادی را جذب اسلام و انقلاب کرده اند یا فقط در طرد و دفع کارآمد بوده و رکورددار هستند؟!

ب) اگر به اندک بهانه ای افراد را از جرگه انقلاب و انقلابیون خارج کردیم و هر روز بر تعداد از خط رفته گان بیفزاییم و در بوق و کرنا و با تبلیغات پر سر و صدا همگان را نیز با خبر کنیم که فلان آقا و فلان طلبه و فلان آیت الله و فلان مرجع و فلان رزمنده هم با انقلاب و رهبری زاویه پیدا کرده و در لیست مخالفان در آمده اند آیا این کار به نفع نظام و رهبری معظم خواهد بود؟ آیا برای مردم و افکار عمومی سوال و شبهه ای پیش نخواهد آمد که چرا هر روز یک نفر از جمع هواداران نظام خارج می شوند؟!

چو پرده دار به تیغ می زند همه را

کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند

والسلام
ناصر نقویان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشتاقانه منتظر حضورتان و صحبت های شیوایتان هستیم
amir
Iran, Islamic Republic of
خدا نکند که دوباره او را ببینیم،ایشون خیلی شبیه کدیور هستند
Iran, Islamic Republic of
تاسف ب حالت ...فقط همین
آشيخ ناصر هرچند با سخنراني هاتون حال نميكنم بهشون انتقاد جدي دارم ولي اين كار زشت را محكوم ميكنم. كاش براي ريختن آبروي مومن وقت صرف نمي كردند
ان شا الله خدا به ما توفيق آبرو جمع كردن براي مومنين رابدهد نه آبرو ريختن!
اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا
محمدی
آقای نقویان این بیانیه خیلی هم لازم نبود و شما هم زاویه با رهبری پیدا نکرده اید و خیلی هم نباید خودرا مهم بدانیم کسانی با رهبری زاویه دارند و تعبیر پیدا کردن جدید است که هیچوقت با رهبری نبوده اند سئوال پایان بیانیه هم به شما نمی خورد احتمالا در بیانیه هم دستکاری شده است این حرفها مال شما نیست شما تبلیغ اسلام کنید تا مقام معظم رهبری از شما راضی باشد تا خداهم راضی باشد نترسید و اندوهناک نباشید
عدالت علوی
Iran, Islamic Republic of
چی میخواستی بگی که اینو گفتی؟؟
ترو خدا یکی بیاد حرفهای ایشون رو ترجمه کنه
مهدوی
لطفا گزافه گویی نکنید.بنده و شما در حد بازگو کردن این سخنان در مورد اساتید بزرگی چون استاد نقویان نیستیم. ممنون.
Ali
لطفا در حد و اندازه خودتان صحبت کنید به نظر من در جایگاهی نیستید که بخواهید راجع به ایشان نظر بدید
اگر هم آقای نقویان این حرف را زده بود من تعجب نمی کردم چون موضع گیری ایشان در قبال فتنه یادمان نرفته است
Malaysia
دوستت داريم حاج آقا دربست! از قديم گفتن آب دريا به پوز سگ نجس نميشه. شما هميشه براي ما دريايي چون به اقيانوس ولايت وصلي.
زیبا
United States
نمی دونم چرا بعضا سعی دارند واسه انقلاب و رهبری دشمن بتراشند وفقط بگن انقلاب یعنی ما ولی بارها حضرت آقا تو دهان اینها کوبیده آقای نقویان بارها تو سخنرانی هاشون از حضرت آقا دفاع کرده و خودش رو بخطر انداخته ولی نمی دونم چرا بعضیا سعی دارند که ایشان رو حذف کنند
Iran, Islamic Republic of
آفرین به دفاع جانانه و زیبای شما
کاملا صحیح می فرمایید
Iran, Islamic Republic of
... ولی حالا چرا؟
United States
منتقد دولت؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدير وتشكر ا زخدمات جناب اقاي نقويان مخفي نماند كه بعضي وقتها خروج از اعتدال شما را در سخنر انيها شاهديم
ما که ندیدیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان که خود را عاشق رهبری میدانید به کار بردن لفظ (کمثل الحمار و یا کمثل الانعام) برای رئیس جمهور منخب مردم که تنفیذ مقام معظم رهبری را دارد چه سنخیتی با ولایتمداری دارد برادر عزیز اتفاقا منتظرم ببینم در آینده جرات انتقاد به دولت فعلی را دارید یا خیر
م.ا
بنده هم در سفری که آقای نقویان به قم داشتند صراحتا به بنده گفتند...
سرور
آقای نقویان نتیجه با "حسینیه جماران" نشین ها نشست و برخاست کردن این می شود که به زعم خود شما عده ای بخواهند شما را متهم کنند.
اما معصوم (ع) فرموده اند: من دخل مواضع سوء اتهم
شما صدقه سری دولت نهم شناخته شدی اما در دولت دهم به رئیس جمهور وقت توهین کردی آیا فکر نمی کردی وقتی یک آدم اخلاق مدار وقتی به سراشیبی بیافتد نتیجه غائی آن می شود اینکه راحت مورد تهمت قرار می گیرد و به راحتی هم موضوع مورد قبول دیگران واقع می شود.
آیا بهتر نیست در خیلی جاها عامل اصلی را "من" خود بدانیم.
نه داداش حالا معلوم شد کیا اون کلیپ ساختند!

....
ایشان فقط با جمارانی ها نشست و برخاست ندارد...
علي
United States
نقويان صدقه سري دولت نهم شناخته شد؟!؟!؟!
عزت ولت فقط دست خداست نگران نباش ما بی صبرآنه منتظر سخنان شما هستیم
متاسفم برای آن دوستان نادانی که بجای جذب حداکثری، رویه دفع حداکثری را در پیش گرفته اند!!
آقای نقویان جای شما در قلب ماست.
بنده اين حرف را از ايشان ميپذيرم ولي در كل ايشان بعنوان يك خطيب بايد بيشتر ادب و احترام نسبت به ديگران را رعايت كند. ايشان سابقه سخناني را دارند كه برداشت اهانت به رئيس جمهور وقت از آن ميشد.
توهین به رئیس جمهور احمدي نژاد: قبل از استمداد از گاو در سخنانش، اشاره می کند به تغییر چند وزیر آموزش و پرورش و تغییر یک استاندار و نام رئیس جمهور را ذکر میکند. بلافاصله می گوید گاو ها هم اصل ثبات در مدیریت را می فهمند، اما ... «اولئک الـ"گاو" بل هم اضلّ». با این وجود وقتی از انگیزه اش برای توهین به رئیس جمهور می پرسند، بر می آشوبد. اصرار دارد بگوید سخنانش کلی بوده و "آقایان" زیادی در کشور وجود دارند که فهمشان از ... کمتر است.
کاظم
مگر رییس جمهور قبل احترام بقیه رو نگه میداشت؟!تو مناظره ها که بی حرمتی را به حد اعلا رسوند.حقش بود باهاش اینطوری حرف بزند.کسی که احترام خودشو نگه نداره نباید از بقیه توقع داشته باشه احترامشو نگه داره.در ضمن اگر بخاطر توهین به رییس جمهور سابق از ایشان ناراحتی پس برو ببین حدادیان بهش چی گفته بود.اونوقت شاید معنی توهینو بفهمی.احمدی نژاد وقتی منتقدین رو حذف کرد باید منتظر فحاشی فحاشان میموند.
محمد حسن فروزان فر
سلام
بهتر است برای انچه اتهام زده شده است و رفع این گونه اتهام ها ، سازمان خاصی با اساسنامه و رسالت معین تاسیس شود و سخنرانان با در خواست قبلی از این سازمان سخنرانی کنند و سخنرانی های رسمی و جنبی همه مسولان و حتی منبریها و مداحان و یا حداقل افراد سرشناس توسط این نهاد ویا سازمان خاص بصورت رسمی به عنوان سند تاریخی ضبط و نگهداری شود ( فعلا جسته گریخته نهادهای مختلف وافراد حقیقی و حقوقی عام مثل خبرنگاران ویا نهاد خبری)این کار را می کنند .اگر چنین شود واین سازمان خاص متولی همه سخنرایها باشد هم سخنرانان حساب کار خودشان را می کنند و هم مستمع و هم فتنه گر . ضمنا با این کار بساط حرف بی عمل و یا بدون همت و پیگیری برای عملیاتی شدن و بعضا بدون اظهار نظر کارشناسی و تامل و غیر مسولانه سخنرانی کردن و التهاب ایجاد کردن بر چیده خواهد شد لذا معتقدم مثل راهپیمایی باید مجوز سخنرانی در هر سطحی صادر گردد که با هماهنگی این سازمان پیشنهادی ، سخنرانیها ضبط و مراقبت از ان نیز به عنوان سند تاریخی صورت خواهد گرفت این عین ازادی بیان است و مخالف تنها هرزه گویی می باشد
کم سازمان و نهاد داریم. توهم یکی اختراع کردی!
ج ز
جناب اقای تقویان چرا بعد از گذشت این همه وقت دست به انکار و تکذیب زدید! چرا زودتر به فکر نیفتادید تا اذهان بهت زده عاشقان رهبر رو آروم کنید
چرا ! چون به قول خودتون در چند شهر دوستان حزب الله سخنرانی های شما رو لغو کردند و از اون جلوگیری کردند // حالا که نان شما به سختی افتاده می گین طلبه ای هستید کوچک و سرباز رهبر !!!!!!!!
ایشان یک روحانی افراطی است.
اونقدر ارزش نداشت که بهش پرو بال دادند.
او فقط عبد خداست
Iran, Islamic Republic of
مشتاقانه منتظر تدام توهینهای غیر اخلاقی شما هستیم که نمونه بارز آن سخنان توهین آمیز شما خطاب به دکتر احمدی نژاد چند ماه پیش بوده است
کاظم
احمدی نژاد خودش بیشترین توهینو به خودش کرد.
بنده
چرا کاری می کنیم که مدافعان اسلام و انقلاب همه را از خود دور کنیم ای کسانی که به اقای نقویان اینگونه رفتار کرده اید توبه کنید و سعی کنید عملا این کار را بکنید بگذارید علما اگر انتقادی دارند بگویند که سرکوب علما نتیجه اش انحراف است
حسین
France
واقعا حیف است که چنین شخصیتی منزوی بشه. برادران و خواهرانی که فیلم رسوایی رو دیدن ، حقیقتا می دونن که آقای نقویان از چه کسانی لطمه دیده اند البته آبرو دست خداست.
جمیل
Iran, Islamic Republic of
...
جناب آقای نقویان اون وقتی که راست راست جلو دوربین رسانه دولت مردمی و خود رئیس دولت را به ... تشبیه کردید و مغرضان برایتان سوت و کف زدند باید می د انستید که خدا جای حق نشسته و اکنون درک کنید...
Iran, Islamic Republic of
ایشان در جواب یک نامه انتقاد امیز مودبانه من بدترین حرفها را نصیبم کردند....
جواد
Iran, Islamic Republic of
من از صل قضیه بی خبرم.
...ه
20 سال ؟!!
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان رویه اظهارات توهین آمیز شما در دولت دهم به خوبی یادمان است. بهتره از اظهارات توهین آمیزتان علیه دکتر احمدی نژاد توبه کنید....
کاظم
ایشون مطیع ولی فقیه اند نه جریان انحرافی.شاید ولی شما احمدی نژاده!
واقعا از ایشون به خاطر صدور این بیانیه که البته آنقدر هم تکذیبیه نبود تشکر می کنم و به ایشان به عنوان یکی از کسانی که از دوستداران ایشان بوده ام عرض می کنم به این موضوع هم فکر کردید که چرا نوارسازی برای شما برای ما باور پذیر شده؟
حشین
Iran, Islamic Republic of
شایسته ی یک منبری نیست که روی منبر کلمه ی ... یا امثال آنرا به زبان بیاورند!!
علی
اگرایشان واقعاگفته باشند... که خیلی حرف بدی است بهتراست ایشان دربیانیه شان اینگونه الفاظ راپاسخ داده وشفاف سازی کنند.اگراین حرف صحت داشته باشدجای تاسف دارد!!
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حاج اقا بخاطر عهدتان نمیروید یا بخاطر کیسه های اشرفی جاهای دیگر را ترجبح میدهید
سيد مرتضي
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن دوتا موضوع در اين باره بايد بيانشود :1- خطاب ته كساني كه ريختن آبروي مومنين براي آنها خيلي ساده شده مگر خود قران نمي فرمايند كه خدا نمي خواهد حتي اخبار منفي مربوط به مومنين افشاء شود چه برسد به تهمت و امثالهم
2-خطاب به خود آقاي نقويان : به نظرم آدم بايد حدي براي خودش قائل باشد ايشان هجمه اي به آقاي احمد نژاد داشتند كه كمي بي انصافي بود
ودر آخر اين كه مگر دشمنان بزرگ نابود شده اند كه نيازي به دشمن تراشي داشته باشيمۀ
دوست شما/قم
اقای نقویان سلام
چند نکته:
1- در سخنرانیهای شما گاهی عباراتی یافت می شود که ان روح لطیف وبااحساس شما را تحت الشعاع قرار میدهد.مگه مجبورید این کلمات را به کارببرید تا برایتان دردسر بشود

2- ای کاش درکنار انتقاداتی که به مسئولین میکردین مقداری هم از رهبر وفرمانده تان می اموختین که کارهای خوب دولت را نیز میگفتین...ولی ظاهرا شما تا الان بیشتر نیمه خالی لیوان را دیده اید

3-به عنوان یک فرد نخبه وانقلابی چرا باید بعد از حدود سه ماه این تکذیبه ی شما دیده شود؟؟؟؟ به هنگام عدم اقدام به موقع مردم کوفه نبود که سر حسین (ع) را بر نیزه کردند؟ با تاخیر بهانه به دست دشمنان دیرینه دادن و خود را در معرض تهمت وغیبت قرار دادن از شما بعید بود.
ما روحانی بد دهن و بی بصیرت که نمی خواهیم؟ به خدا امثال همین اقا جامعه رو از روحانیت بیزار می کنند.
هر روز یک نفر از جمع هواداران نظام خارج می شوند؟!
وقتی می گن بی بصیرت و ...ی باور کن شیخ.
این افراد اصلا انقلابی نیستند که بخواهند از نظام خارج شوند.
United States
انصافا نگفتی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان استاد اخلاق عیبی ندارد . بیاد بیاورید زمانی را که آن حرف های سخیف را به آقای احمدی نژاد زدید. یادتان هست با چه شور و شجاعتی صحبت می کردید و احساس می کردید که عجب قهرمانی هستم من. شاید خواست خدا بود . به قول معصوم که می گوید حرف وقتی در دهان شماست بنده ی شماست. وقتی از دهانت بیرون آمد دیگر بنده ی شما نیست.(نقل به مضمون) بنده از طرفداران شما بودم ولی وقتی آن حرف ها را شنیدم دیگر نه خودم و نه خانواده ام به شنیدنم حرف های شما رغبتی نداریم .
حاج آقا تخفیف بده...
Iran, Islamic Republic of
سخنان آقای نقویان در توهین به دکتر احمدی نژاد نماد کامل بی عدالتی است
کاظم
اهانت های احمدی نژاد چی؟!لابد عین عدالت است!اتفاقا نقویان بخاطر همین آزادگی و وابسته نبودن به دزدان بیت المال محبوب است.
سماء
کاظم خان!کار بد هیچ کس توجیهی برای کار بد دیگری نمیشود،کاش همه ما ایرانی ها این مطلب را بفهمیم...
رضا
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا خیلی دوستت داریم!
United States
تا نباشد چيزيكي مردم نگويند چيزها
یه شیعه
حاج آقا نقویان مشکل اصلی که دارند اینه که نمیدونند چه حرفی را کجا و کی بگند.کاش یکم در صحبت کردن تامل می کردند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام دم شماگرم که سربازکوچک رهبری میدونید....
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه راست گفته باشید!!!
مهدیار
از مواضع ایشون در سخنرانیهاشون به نظر میرسه ایشون از اون کلیپ صوتی چندان فاصله ندارن.
انشالله خداوند هممونو هدایت فرماید
United States
به جوسازی ها نباید توجه کرد
مجید
....

خوبه باز نگفتی هک شده بودم!!
با سلام محضر دکتر نقویان
شما از اساتید زبده معارف اسلامی و ادبیات کشور هستید
امیدوارم در سخنرانی خود به واکاوی مسایل علمی بپردازید و هرگز وارد حواشی سیاست نشوید خوب میدانم که اطلاعات علمی شما مرهون تلاشهای شبانه روزیتان در حوزه و دانشگاه است. من امیدوارم بتوانم همچنان ازمطالب شما نهایت استفاده را بنمایم
United States
خوشم میاد ازشون
LASTKEY999
سلام

خوبه اقای نقویان و همه میشناسند که بعضی های اینطور نا عادلانه در موردش قضاوت می کنند .
شاهین
حاج آقا با این کارشون نمیشود خدمات فرهنگی و معنوی شما را پیش ما خدشه دار کنند ما همه میدانیم که شما سرباز ولایت هستین.پس با قوت تمام به کاهای فرهنگی و تبلیغتان ادامه بدهید.
دعای ما پشت سر شماست.
امیری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر واقعا این گونه است که ایشان میفرمایند خیلی عجیب است که تازه به فکر ایراد بیانیه افتاده اند در صورتی که اگر کسی واقعا مطیع و دوستدار شخصی باشد آنهم مقام معظم رهبری فی الفور اقدام به این کار میکند نه بعد از گذشت 6 ماه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
الله اعلم
و العاقبه للمتقین
مجتبی
حاج آقا باید این مطلب رو در صدا و سیما منتشر کند
United States
وجدانا؟؟؟؟
Majid Izadi
من سال هاست که سخنرانی های آقای نقویان رو گوش میکنم و واقعا از دید بسیط ایشون توی مباحث مختلف و قدرت سخنوریشون همواره متعجب تر از بار قبل میشم. مثل سخنرانی در باب شهادت حضرت زهرا س توی همین سه چهار سال قبل که هرگز ازذهن من پاک نخواهد شد.
اگه کسی واقعا سخنان ایشون رو گوش کرده باشه متوجه میشه که از چنین انسان بزرگی چنین خطایی هرگز سر نخواهد زد.
خطاب به جنابشون هم عرض می کنم که ان شاءالله این از اون امتحاناتی است که باعث بزرگتر شدن روح بزرگتون و عزیز تر شدنتون بین مردم و پیش خداوند میشه.
با این اتفاق، فقط ارادت من نسبت به یکی از بزرگترین یاوران رهبری عزیز بیشتر شد.
دوستون دارم و هر بار از سخنان پر مغزتون چیزای زیادی رو یاد می گیرم. خدا حفظتون کنه.
ان الله مع الصابرین
نازگل
سلام این جوری نمیتونید ازخودتون دفاع کنید از گریق صدا و سیما اقدام کنید مگه میشه الکی راتون ندن مملکت صاحب داره!
نازگل
نمیخام چرا نظر منا نذاشتید یه کم شاد شم!
Iran, Islamic Republic of
باسلام امیدوارم خداوند عاقبت همه ماراختم به خیر کند ولیکن ایشان بایستی بپذیرند کمی تندروی کرده و سخنان زشتی به زبان جاری کرده اند که درشان یک روحانی برجسته نیست اون هم در این دوره زمانه که ازکاه کوه می سازند آقایان و خانم هایی که درمسند هستند بایستی به نحوه سخن گفتن خود بیشتر توجه کنند تا مورد سوء استفاده دشمننان نگردند شما به خودتان تعلق نداریذ و در جامعه هستید و باید به نظرات همگان احترام بگذارید با تشکر و التماس دعا
رضا
کاملا مشخص است که مونتاژ کردن و کذب است.
فرزام ابوفاضلی
بنده کاری به آقای نقویان ندارم.اما جریانی راه افتاده است که کارش جداسازی و جریان سازی برای افرادی است که معروف هستند و دارند خدمت می کنند...
آقای نقویان یکی از آن معروف ها هستند،عبد الرضا هلالی یکی دیگر بود و...
حواستان باشد بصیرت بخرج دهیم و این مسائل را دامن نزنیم که جلوگیری این مسائل خودش مشت محکمی بر دهن دشمنان است
و من الله التوفیق
United States
تازه داشتم باهات حال میکردم حاج آقا نا امیدم کردی البته اگه واقعا بیانیه مال خودت باشه
محمدرضا
حاج ناصر
همون موقع که اون کلیپ مضحک شنیدم فهمیدم ساختگی هست.
هرادم عاقلی این میدونه.
سلام
بعید میدانم کسی که درس عرفان و اخلاق میدهد صراحتآ راجع به کسی یا مومنی حرفهایی بزند انشاالله که کذب بوده و همه در پی گسترش خوبی باشیم
فرزاد
نباید آقای نقویان تخریب میشد... جامعه ما به شدت نیازمند روحانیون شجاعی چون ایشان می باشد... ایشان حامی واقعی نظام هستند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعان نمی دانم حق با کیست ولی این را می دانم چوب خدا صدا نداره.......................ولا غیررررررررررررررررررر
جعفر
United Kingdom
جناب آقای نقویان بنده چندین سخنرانی ازشما شنیده ام سخنانتان زیبا وغرا است اما گاهی پیش می آید سخنان صریح میشوند البته نه به خاطر اینکه قصد بی احترامی داشته باشید وما در سخنان بزرگان دین نیز این حالات را دیده ایم روی سخن من آن کسانی هستند که با تیکه برداری ازسخنان دیگران قصد خراب کردن آنان را دارند دوستان عزیز باید بدانند که حتی می شود با قرآن کریم نیز این کار را کرد مهم شعور دوستان عزیز است که هرچیزی را بدون اطلاع باور نکنند آقای نقویان که بیگانه نیست که ما اورا نشناسیم ایشان از سخنوران واساتید دانشگاههای ما میباشند پس بیائید با شناخت جلو برویم تا دشمنان اسلام وکشورمان را شاد نکنیم در ضمن آقای نقویان، حسا ب همه با خداست پس باکی نیست . وکفی بالله
بیگدلی
با سلام
من کلیپ اصلی حاج اقا نقویان رو دیدم ایشان هیچ منظوری نداشتند بلکه سخنان ایشان حول و محور خانمی بوده اند که به دین اسلام مشرف میشوند.و کاملا سخنانشان مونتاژ شده است....
رضا
United States
من فایل صوتی و گوش کردم بعضی جاهاش مونتاژ شده به نظر نمیاد و قسمت های اخرش شک دارم ولی مردم باهوش هستند خودشان میفهمند کی راست میگه کی دروغ و چی راست هست و چی دروغ.
امیرحسین
بسم الله الرحمن الرحیم
1-حرمت آبروی مومن از کعبه بیشتره
2-خداوند قطعا به نیت و هدف پاک افراد آگاه است و به افراد عزت میبخشد
3-زیباترین انسان کسی است که همیشه از سختی ها ومشکلات مردم صحبت کند و درعمل هم به آنها کمک کند
ان شالله سلامت باشید.
ناشناس
امیدوارم هرچه زودتردست این خدانشناسا که طاقت دیدن موفقیت شمارو ندارن برای همه رو بشه ماهمیشه خواهان حضور فعال شماهستیم لطفا با سخنرانی های مداوم خودتون به امثال سود جو ها تو دهنی بزنید
سلام ...
خداوند ریشه ی همچین کسانی را که در دل اسلام و شیعه و نظام اینچنین تفرقه افکنی میکنند نیست و نابود بکند اگر اهل صراط نیستند و نخواهند بود ...
از حاج آقای نقویان هم به این خاطر که اگر شکی به ایشان از سوی بنده و دیگر دوستان وارد بوده عذرخواهی و طلب حلالیت دارم
یاعلی مدد
حاجی
کور شوم ، کر شوم ، لال شوم
ولی محال است که ...
ابراهیم دیده گاه
سلام دوست عزیز منم رزمنده بودم صد ماه تو جبهه از دین اسلام و ناموس کشورم دفاع کردم زمانی که میرفتم جبهه خانه ماشین طلا فرش دستباف پول نقد داشتم وقتی برگشتم فقط خانه‌ام مانده بود با مقداری بدهی و هنوز هم عواقب جنگ با منه چون شرمنده ام لنگم برای جهاز و سیسمونی دخترام و هیچ منتی نیست توقعی هم ندارم فقط توقع دارم حداقل حرمت همدیگررا مخصوصا زمانی که پای رهبری مملکت دین اسلام در میان میاید انسجام خود راحفظ واب به آسیاب دشمن نریزیم باقضاوت کردن وکوبیدن دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و آنان را فقط بخاطرانتقاد های واقعی«« بنده بچه جنوب شهرم وبنابه موقعیتی که داشتم ازصدجوان محل شاید نودپنج نفر با من رفیق اند بنده حدود شصت سالمه«سه راه آذری »»»نکوبیم آقای نقویان رااگثر جوانها قبول دارندوبخاطر صداقتشان به روحانیون نزدیکتر می شونددوستان یادبگیریم دیگران راقضاوت نکنیم بنده به خداوندی خدااقای نقویان راازنزدیک زیارت نکرده ام فقط تحقیق کردم متوجه شدم انسان ولایت مداروبسیارافتاده وگره گشا هستن چراباید صداوسیمای جمهوری اسلامی بدون تحقیق وحکم قضایی چنین رفتاری بکند ماهم که ماشاالله همه قاضی هرچه دلمان خواست گفتیم بعدهم ادعای مسلمانی درخط اسلام بودن چه غریب افتاده اسلام!!!خدایا خودت ماراببخش،،،آقای نقویان خودت بهتر از همه میدانی من شما رازیارت نکرده ام ولی تحقیق کردم شما ناامیدنشووبه روش خودت پیش برومن بسیجی رزمنده وفدایی رهبرواب و خاک و دوستدار شما هستم دوستان هیچ موقع قضاوت نکنید کسی را که نمیتواند ازخودش دفاع کندبیاییدخوبی ها رابزرگ وخدایی ناکرده بدی وبددیدنراکوچک وفراموش کنیم آبروی خواهروبرادرمسلمان ابروی ماست ماکه درجبهه اینجوری بودیم خدایا ماراباولایت علی زندگی ومرگمان رارقم بزن یاعلی«ع»مددی خدانگهدار،،،،،رزمنده بسیجی گوش بفرمان
عینی زاده
Iran, Islamic Republic of
به همین جمله کوتاه بسنده می کنم که بی حرمتی به این روحانی جلیل القدر هرچند انتقاداتی هم برآن وارد باشد عین کج فهمی بی بصیرتی و نامروتیست . و در کل تقلیل دهنده شان روحانیت معزز است
م - ر
میگن وقتی آقا ظهور کنه
یکی از اولین کارهایی که میکنند نقاب ها رو کنار میزنند
چهره واقعی آدم ها بیرون میفته
همه نگران اون لحظه باشیم

بازهم بیایید قضاوت نکنیم
مهدي
با سلام روحانى عزيز حرفهاى شما حق بود حتي اگر منتاژ باشد مملكت ما به گفته امام خمينى از همان انقلاب نماها ضربه مى خو رد همانها كه ظاهرا انقلابى وباطنا ضد بشريت هستند حرفهاى شما اگر چه منتاژ باشه ولى درست بود
یونس
شما اول واژه مونتاژ را یاد بگیر بعد بگو صحبتهای ایشون اگر مونتاژ هم باشه راست بوده ... برخوردهای منافقانه امثال شماهاست که این حاشیه ها را در کشور بوجود میاره . اصلا ایشون در حدی نیستند که بخواهند با رهبری زاویه داشته یا نداشته باشند . ضمن اینکه حداقل جرم ایشون اینه که از مواضع اتهام پرهیر نکرده و جملاتی را بر زبان و بر روی منبر جاری و ازوی صادر شده که بستر ساز حملات علیه او شده است و خود کرده را تدبیر نیست .
ازاده
من كليپ ساختگي از سخنراني ايت الله نقويان را گوش
كرده ام كاملا مشخص است كه ساختگي بوده براي اهداف شوم برخي از خودفروختگان
بزرگترين ايراد وارده به اين سخنراني ساختگي اين است كه چرا فقط صوتي است نه تصويري
محمدی
منم گوش دادم.مشخصه ساختگیه.خدا لعنت کنه کسایی ک همچین کاری رو نشر و پخش کردن.خدا ازشون نگذره..
سلطانة
آقای نقویان عزیز بسیار متاثر شدیم از واکنشهای عجولانه مسىولان به مکر اشخاص روانپریش و عنود.خداوند به درجات شما بیفزاید
م.م
سلام / راست یا دروغ بودنه مطلب به کنار ولی کلا متن صحیح هست یا نه همچین رویه درسته؟ ایا مقام معظم رهبری ایرادی گرفتن به این گونه صحبت ها؟
حسن
United Kingdom
حاج آقا ،آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
حالا که خیلی ها بهره اش رو بردند و میوه اش را چیدند تکذیب می فرمایید. حالا چرا این وصله ها به شما چسبیده من نمی دونم ولی برای تکذیب خیلی دیر شده حاج آقا . به قول خودتون بصیرتتان کجا بود که ندیدید دشمن به دنبال چیه؟ یا صبر کردید ببینید وضعیت چی می شه بعد موضع بگیرید و ... بفرمایید ما هم از مخالفان بودیم و..
به قوا ما آذری ها : " دالدان آتلان داش، توپوقا دیر"
بنده خدا
درود خدا بر نقویان العزه للله جمیعا توکلت بر خدا . پاسخ دکترمحمود را هم گذشت زمان خواهد داد آیندگان قضاوت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اقای نقویان شما خودتان نمی دانستید که نفوذ کلام شما از خدایی بود. و قریب به بیست ملیون مخاطب از دست دادید ... بهتر نبود این گلایه ها را بدیگران واگذار می کردید اینجانب از باقیمانده های جبهه ها فناییان هستم موفق باشی من هنوز با سی دی های شما ایمانم را تقویت می کنم
روح الله
Iran, Islamic Republic of
...