پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پرداخت مطالبات داروخانه ها تا پایان تیرماه

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 312894
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مطالبات معوقه داروخانه های طرف قرار داد این سازمان تا پایان تیرماه خبر داد.
به گزارش جهان، سید تقی نوربخش در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده سعی کرده ایم مطالبات معوقه داروخانه ها را در زمان کمتری به آنها پرداخت کنیم. برهمین اساس در حال حاضر تا پایان تیرماه مطالبات این مراکز پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین سعی خواهیم کرد تا مطالبات سایر مراکز طرف قرارداد نیز همچون داروخانه ها در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد ادغام بیمه تامین اجتماعی در سازمان بیمه سلامت نیز گفت: براساس قانون برنامه پنجم توسعه دولت می تواند درجهت هماهنگی سازمانهای بیمه گر اقدامات ساختاری انجام دهد بنابراین در دولت جدید با سایر سازمانهای بیمه که تحت پوشش وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند هماهنگیهای لازم را انجام می دهیم.

نوربخش در مورد وضعیت تامین اجتماعی افزود: حدود ۵ سال است سازمان به نقطه سربه سری رسیده است بطوریکه منابع و مصارف تامین اجتماعی با یکدیگر متعادل شده و این نقطه خوبی برای یک سازمان بیمه‌گر نیست.

به گفته وی، در سال جاری تعدادی از ذخایر سازمان برداشت و برای هزینه‌های مصرفی خرج شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *