پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش شهریه دکتری پیام نور

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 310824
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: شهریه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور فقط ۱۵درصد افزایش داشته و هرگونه افزایش غیر از این مبلغ غیرقانونی است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، فرشاد ابراهیم پور در گفت وگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این که برخی از دانشجویان (قدیمی) دوره دکتری این دانشگاه می گویند شهریه دوره دکتری آنان۹۰درصد افزایش داشته است صحت ندارد.

وی تصریح کرد: البته شهریه دانشجویان جدیدالورود دوره دکتری۹۰درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: بر اساس مصوبه جدید هزینه شهریه یک دوره کامل مدرک دکتری برای دانشجویانی که از امسال وارد این دانشگاه می شوند از۱۸میلیون به۳۵میلیون تومان رسیده است.

ابراهیم پور در ادامه به کاهش شهریه ها دوره های فراگیر اشاره کرد و گفت: شهریه دوره های فراگیر دانشجویان ترم های بالاتر، امسال در مقطع کارشناسی بین۱۴تا۲۱درصد، در دوره کارشناسی ارشد۶ درصد و دانشجویانی که در واحدهای این دانشگاه در خارج از کشور تحصیل می کنند۲۵درصد کاهش داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
در حالتی که در زمان انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه پیام نور هزینه دانشگاه بین 15 تا 18 میلیون ذکر شده و انتخاب این دانشگاه توسط داوطلبان بر آن محاسبه و مبنا انجام شده حال بعد از انتشار نتایج اعلام اینکه هزینه دو برابر شد واقعا غیر منطقی و مصداق بارز گرانفروشی و غش در معامله و ضربه بزرگ روحی به متقاضیان و داوطلبان است. اگر از ابتدای انتخاب هزینه ها روشن بود کسانیکه از عهده آن هزینه گزاف بر می آیند تنها به انتخاب مذکور اقدام می کردند. حال که نتایج منتشر شده ما که توان این هزینه را نداریم یکسال هم از شرکت در کنکور محرومیم .
از جناب آقای روحانی رئیس جمهور و از سرپرست محترم وزارت علوم تقاضای رسیدگی داریم.