کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه از اقدامات انقلابی سال‌های اخیر در دانشگاه

30 مرداد 1392 ساعت 11:40

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای از اقدامات انقلابی صورت گرفته طی چند سال اخیر در این دانشگاه حمایت کرد و از دستگاه قضا خواهان برخورد قانونی با رسانه‌های فتنه‌گر شد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون اقدامات انقلابی صورت گرفته در این دانشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی خاورمیانه، پس از طی دوران پر التهاب در سال‌های ۷۶ تا ۸۴ که این دانشگاه را تبدیل به میدان عملیاتی برای برخی فرصت‌طلبان کرده بود، چند سالی است که اقداماتی انقلابی در راستای نیل به دانشگاه اسلامی به خود می‌بیند و همواره در این چند سال مورد هجوم و حمله کسانی قرار گرفته است که منافعشان در تشنج و التهاب دانشگاه است.

این بیانیه در ادامه بیان داشت: در پی تخریب‌ها و توهین‌های نابخردانه‌ای که در چند روز اخیر توسط برخی رسانه‌های حزبی اوج گرفته است، بسیج دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین به نمایندگی از بسیاری از دانشجویان برخود لازم می‌داند خاموش ننشسته و شرط انصاف را در بررسی تحولات این دانشگاه مد نظر قرار دهد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسائل و مشکلات دانشگاه علامه را بخواهیم بر مبنای معیار‌های دانشگاه اسلامی، اصلی و فرعی کنیم، قطعاً و حتماً مسائلی چون تحول در علوم انسانی و محدود‌سازی اساتید سکولار جزء مسائل اصلی بوده و در اولویت هستند.

این بیانیه در ادامه تاکید کرد: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) بدین وسیله حمایت خود را از اقدامات انقلابی صورت گرفته در سال‌های اخیر در دانشگاه، اعلام می‌کنیم.

دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به عدم واقعیت برخی از تبلیغات منفی صورت گرفته در جهت فعالیت‌های انقلابی این دانشگاه تصریح کرد: بدیهی است که حمایت ما از اقدامات انقلابی صورت گرفته نافی وجود ضعف‌ها و مشکلات در دانشگاه نیست اما تاکید داریم تخریب‌ها و پروپاگانداهای صورت گرفته نسبتی با واقعیت ندارد. می‌بینیم و می‌دانیم برخی افراد که آرمانشهر آنها دانشگاه سکولار است، از پس این اقدامات، این روز‌ها شعار وا اسلاما سر می‌دهند.

این بیانیه در ادامه افزود: متاسفانه برخی درصدد هستند با جابه جا کردن مسائل اصلی و فرعی اقدامات انقلابی انجام گرفته را ناچیز جلوه داده و یا «غیر علمی» و فضای علمی دانشگاه را به دوران پرالتهاب مدعیان اصلاحات بازگردانند.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی مبتنی بر رسالت انقلابی و از هرگونه اقدامی که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی در راستای نیل به تحقق دانشگاه اسلامی صورت بگیرد حمایت کرده و از دستگاه قضا خواهان برخورد قانونی با رسانه‌های فتنه‌گر است.


کد مطلب: 307707

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/307707/حمایت-دانشجویان-بسیجی-دانشگاه-علامه-اقدامات-انقلابی-سال-های-اخیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com