پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حاشیه‌های اولین جلسه هیات دولت یازدهم

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 307153
اولین جلسه هیات دولت یازدهم با حاشیه هایی همراه بود که از جمله آن گرفتن عکس یادگاری اعضای هیات دولت با رئیس جمهور پس از اتمام این جلسه بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اولین جلسه هیات دولت یازدهم عصر امروز برگزار شد و حدود ۴ ساعت به طول انجامید.

* خودرو پارک شده رئیس جمهور در کنار ساختمان محل برگزاری جلسه هیات دولت از جمله موضوعاتی بود که در بدو ورود توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب می کرد.

* خبرنگاران رسانه های گروهی برخلاف رویه دولت دهم در اولین جلسه هیات دولت یازدهم از تمامی طیف ها و رسانه ها حضور داشتند.

* البته برای پوشش این مراسم طبق سنوات گذشته حضور خبرگزاری ها چشمگیرتر بود و روزنامه ها که معمولا مطالب خود را با توجه به تولیدات خبرگزاری ها جمع آوری می کنند حضور کمرنگ تری در این برنامه داشتند.

* عکاسان برای تهیه گزارش تصویری از اولین جلسه هیات دولت زودتر به محل برگزاری این جلسه رفتند و تصاویری را از اولین جلسه هیات دولت یازدهم تهیه کردند.

* خبرنگاران نیز برای گفتگو با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت حدود ۴ ساعت منتظر ماندند و در نهایت توانستند با رئیس جمهور و اکثر وزرا و معاونین کابینه یازدهم گفتگو کنند.

* امضای منشور دولت تدبیر و امید از سوی وزیران و معاونان رئیس جمهور و سوگند یاد کردن آنان از دیگر نکات حاشیه ای و مهم جلسه امروز دولت بود.

* هنگام خروج رئیس جمهور، وزیران و معاونانش از محل برگزاری جلسه دولت، محمد علی نجفی و محمد باقر نوبخت ، روحانی را همراهی می کردند.

* پس از حضور همه معاونان و وزیران دولت یازدهم اعضای هیات دولت عکس یادگاری گرفتند. در این بین اسحاق جهانگیری که دیرتر از سایر اعضای کابینه به جمع دولتی ها اضافه شد در گوشه تصویر جای گرفت البته این موضوع واکنش رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را به همراه داشت و پس از قرار گرفتن جهانگیری در کنار رئیس جمهور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با فریاد "نشد، دوباره دوباره" عکاسان و تصویربرداران را مجاب به گرفتن تصاویری دوباره کرد.

* بیشترین استقبال خبرنگاران از وزرای کابینه و معاونین رئیس جمهور درباره افرادی همچون طیب نیا وزیر اقتصاد، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد علی نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.

* البته علی اکبر صالحی پس از گرفتن عکس یادگاری با اعضای دولت یازدهم مجددا به ساختمان مرکزی برگزاری جلسات دولت بازگشت و در جمع خبرنگاران حضور نیافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *