جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

افراط درتبریک به وزرای دولت اعتدال+تصاوير

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 307055
نمایندگان مجلس هفته گذشته با رای اعتماد به اکثر وزیران معرفی‌شده از سوی رئیس‌جمهور، مسافران قطار هیأت دولت را تکمیل و راهی پاستور کردند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، وزرای اقتصادی دولت یازدهم که اکثرا‌ بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند با پشتوانه بالایی وارد دولت شده‌اند و طی دیروز و امروز فعالیت خود را به طور رسمی در عالی‌ترین مقام وزارتخانه‌ها آغاز کردند.

برخی وزرا پس از انتخاب توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از بسیاری شرکت‌ها درخواست کردند تا پیام تبریک ارسال نکرده و متقبل هزینه نشود.

با وجود تأکید این وزرا، هیأت مدیره و مدیران عامل بسیاری از شرکت‌های تجاری با ارسال تاج های گل صدها هزار تومانی و درج پیام‌های تبلیغاتی میلیونی در صفحه اول روزنامه‌های پرتیراژ، ارادت خود را به وزیران جدید اعلام می‌کنند.


ارسال دسته گل پارس خودرو برای علی ربیعی

در میان این آگهی‌های تبلیغاتی که در اکثر روزنامه‌های پرتیراژ منتشر شده نام رئیس دفتر رئیس جمهور (محمد نهاوندیان)، وزیر نفت (بیژن نامدار زنگنه)، وزیر صنعت، معدن و تجارت (نعمت‌زاده)،وزیر بهداشت و درمان (سید حسن قاضی زاده هاشمی)و .....به چشم می‌خورد که در یکی از این آگهی ها نام شرکتی دیده می شود که انحصار تهیه قطعات خودرو را در اختیار دارد و امیدواریم که وزیر صنعت جدید با اتخاذ تدابیر شایسته ای پای این شرکت رانتخوار را از صنعت خودروی کشور کوتاه کند.


با نگاهی به جدول تعرفه های تبلیغاتی در روزنامه همشهری پی خواهید برد که درآمد این روزنامه فقط از آگهی های امروز در رابطه با تبریک به وزرا رقمی حدود 80 میلیون تومان خواهد بود.

با این همه این رسم ناخوشایند همچنان پابرجاست و دفاتر بازرگانی روزنامه‌های کثیر‌الانتشار ، با درآمدهای صدها میلیونی  روزهای خوشایندی را دارند سپری می کنند!



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه می خواهد نفت را برگرداند به سال 84 یعنی تولید بنزین سال84 عسلویه سال 84 قراردادهای سال84 مخصوصا قراردادها البته باید مواظب تکرار نشدن کرسنت استات اویل اورینتال و همچنین تاسیس پترو پارس های مشابه در بخش خصوصی و با وام از شرکت نفت باشد
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و امید مناسباتش نیز مناسبات دوره هاشمی است و این رویه مانور تجمل است که مبدع آن دولت هاشمی بود تا کور شود هر آنکه نتوان دید الان که دور دور پاچه خواریست و باید به پیامهای 24 خرداد التزام داشت و مجلس هم شکر خدا پیام را گرفته و می بینید دیگر به موسوی و کروبی هم رای اعتماد می دهند