جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نامه‌‌ام با مجوز باهنر منتشر شد

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 307045
نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه نامه فرماندار تهران بدون اجازه توزیع شده بود گفت:‌ نامه‌‌ام با مجوز باهنر در مجلس توزیع شد و من کار غیرقانونی نکرده‌ام.
به گزارش جهان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده در گفت‌وگو با فارس درباره نامه‌ای که از سوی وی در رد اظهارات محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در بین نمایندگان توزیع شد، اظهار داشت: بعد از نطق آقای نجفی بنده طبق تذکر ماده ۷۹ از خود می‌بایست دفاع می‌کردم.

وی تصریح‌کرد: بنده برای دفاع ۵ دقیقه‌ای از خود با آقای لاریجانی صحبت‌ کردم اما وی گفت وقت نیست و چند نماینده دیگر نیز تذکر ماده ۷۹ را ثبت کرده بودند اما به این دلیل که هیئت‌رئیسه‌ می‌خواست مذاکرات زودتر تمام شود و پنج‌شنبه جلسه رأی اعتماد صورت گیرد این امکان فراهم نبود.

این نماینده مجلس یادآور شد: به همین دلیل نامه‌ای با ۴ پیوست تنظیم کردم؛ یکی از پیوست‌ها نامه سید مسعود خاتمی، دیگری نامه آقای چمران و پیوست مصوبه شورای شهر تهران و چهارمین پیوست متن نوار مذاکرات شورای شهر بود.

امیرآبادی یادآور شد: نامه‌ مذکور را به همراه پیوست‌ها نزد آقای دهقان بردم که وی گفت مسئول این امر آقای محمد صادقی که ایشان هم در نهایت گفت این مسئله به آقای لاریجانی برمی‌گردد؛ بنده گفتم نامه آقای پورمحمدی را آقای سبحانی‌‌نیا امضا کرده و توزیع شده است؛ همچنین نامه آقای فولادگر و مقتدایی هم با دستور هیئت‌رئیسه توزیع شده است و نامه آقای آشتیانی و آقاتهرانی نیز پخش شده است.

وی ادامه داد: این نامه‌ها که تعداد زیادی هم بود را روی میزم گذاشته بودم تا مجوز توزیع بگیرم؛ برخی از نمایندگان درباره محتوای نامه از بنده سؤال می‌کردند و حدود ۱۰ تا از آنها را برداشتند که در همین حین آقای لاریجانی تذکر داد بدون اجازه هیئت رئیسه نامه‌ای توزیع نشود و مسئول این کار هم آقای محمد صادقی است که بعد از آن هم توزیع نشد و بنده گفتم که من توزیع نمی‌کنم و خود نماینده‌ها برمی‌دارند.

امیرآبادی یادآور شد: برخی از نمایندگان به دلیل اینکه این نامه‌ها پخش نشد اعتراض کردند؛ در نهایت نزد آقای باهنر رفتم و گفتم چون زمان نیست من چه گناهی کردم که نباید صحبت کنم و به همین دلیل نامه‌ای را آماده کردم که وی گفت نامه را بیاور تا به آن مجوز توزیع دهم که نامه را آوردم و وی نوشت «بسمه تعالی توزیع شود» و نامه‌ها را به کارکنان صحن دادند و توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم برخی جوسازی‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب کار غیرقانونی نکردم بلکه با مجوز باهنر بوده است؛ البته در روزهای قبل نامه‌‌هایی مثل فرماندار تهران هم بدون اجازه توزیع شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *