جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شفیعی‌ جم در سریال جدید مهران مدیری

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 306669
سریال جدید «مهران مدیری» در حالی مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند که قرار است بازیگرانی نظیر رضا شفیعی‌جم و بهنوش بختیاری نیز در آن حضور داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سریال جدید «مهران مدیری» در حالی مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند که قرار است بازیگرانی نظیر رضا شفیعی‌جم و بهنوش بختیاری نیز در آن حضور داشته باشند.

مهران مدیری این روزها مشغول پیش تولید سریال جدید خود با نام «شوخی کردم» است.

این سریال قرار است با حضور بیش از ۸۰ بازیگر سینما و تلویزیون ساخته شود که از جمله آنها می‌توان به رضا شفیعی‌جم، بهنوش بختیاری، رضا فیض‌نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و برزو ارجمند اشاره کرد.

داستان‌های «شوخی کردم» را خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و… می‌نویسند و قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

داستان‌های سریال جدید مهران مدیری آیتمی و اپیزودیک است و مانند کارهای قبلی او از فضای طنز بهره می‌برد.

هر قسمت از این مجموعه احتمالاً هر هفته در مدت زمان ۹۰ دقیقه شامل آیتم‌های نمایشی کمدی توزیع خواهد شد و به شوخی با مسائل روز اجتماعی خواهد پرداخت. ضمن اینکه با تعدادی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماهواره‌ای نیز شوخی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *