پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تجریش تا قدس پیاده راه می‌شود

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 305268
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ورود طرح پیاده راه تجریش ـ میدان قدس، به مرحله نهایی خبر داد و گفت: طرح اجرای پیاده راه سازی تجریش تا میدان قدس هم اکنون وارد مرحله نهایی شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد جواد شوشتری اظهار داشت: در فاز اول این طرح که با تأیید شورای شهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شهرداری منطقه یک و سازمان زیباسازی انجام خواهد شد، مسیر میدان تجریش تا میدان قدس یا در واقع بخش جنوبی خیابان شهرداری، به پیاده راه تبدیل می‌شود.

وی در خصوص تردد اتوبوس‌های پایانه تجریش نیز گفت: اتوبوس‌هایی که از میدان تجریش به سمت میدان قدس حرکت کرده و از آنجا ادامه مسیر می‌دهند، از مسیر جایگزین تعیین شده، تردد خود را انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی وجود بازار در این محدوده را از دلایل اصلی تبدیل به پیاده راه عنوان کرد و افزود: به دلیل وجود بازار تجریش و اصناف متعدد در راسته این خیابان، تردد شهروندان به صورت پیاده از این محدوده بسیار زیاد است همچنین اهالی محل و کسبه تجریش نیز طی طوماری موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.

شوشتری افزود: وجود بارگاه مقدس امامزاده صالح(ع) در این محدوده نیز از دیگر دلایل ایجاد پیاده راه و کاهش تردد خودرو است.

وی در خصوص فاز دوم تبدیل پیاده راه نیز گفت: در فاز بعدی، شمال خیابان یا همان مسیر تردد از میدان قدس تا میدان تجریش به پیاده راه تبدیل می‌شود و احتمالا ورود و خروج به بیمارستان شهدای تجریش از درِ شمالی این بیمارستان انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *