چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دلایل توقف تلویزیون پرسپولیس

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 305247
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از نشستی که با مسئولان صداوسیما داشتیم به احترام آنها فعالیت های شبکه تلویزیونی پرسپولیس را فعلا متوقف کردیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد رویانیان امروز شنبه ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه ای که مسئولان صداوسیما داشتیم شرایط برای فعالیت این شبکه بررسی شد در پایان به احترام این دوستان فعلا دست نگه داشتیم تا بتوانیم مجوزهای لازم برای فعالیت شبکه تخصصی تلویزیون پرسپولیس را کسب کنیم.

وی ادام داد: در این راستا دو شرکت گرند پرسپولیس اینترنشنال و شرکت جهانی پرسپولیس در انگلیس به صورت مشارکتی فعالیت می کردند که در صحبت هایی که با آنها داشتیم موافقت شان را برای منتفع شدن پرسپولیس هم بگیریم. خوشبختانه قانون کپی رایت در خارج از کشور به خوبی رعایت می شود و ما مشکل در این زمینه نداریم اما متاسفانه در ایران این قانون رعایت نمی شود و الان نهادها و شرکت های زیادی هستند که از اسم پرسپولیس حتی برای رستوران و آژانس های مسافرتی هم استفاده می کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاشمان برای برطرف کردن این مشکلات ادامه دارد خاطرنشان کرد: رایزنی های زیادی کرده ایم که از راه قانونی این مشکلات را به حداقل برسانیم و اجازه ندهیم از برند پرسپولیس در شرکت های خصوصی و نهادهای دیگر به راحتی استفاده شود و چیزی عاید پرسپولیس نشود اما تعدادشان آنقدر زیاد است که هنوز بسیاری از نام پرسپولیس سوء استفاده می کنند. با این حال ما این موضوع را قاطعانه پیگیری می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *