جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جاسوسی دولت آمریکا از تلفن‌های همراه

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 303551
دولت آمریکا برای جاسوسی از ابزارهای هکری شامل جاسوس‌افزارها استفاده می‌کند، تا از طریق پست الکترونیکی یا لینک اینترنتی به رایانه شخصی و تلفن همراه کاربران دسترسی یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قانونمداران آمریکایی با استفاده از ابزارهای معمول هکرها قصد دارند، از گوشی‌های هوشمند کاربران اطلاعات مورد نظر خود را جمع‌آوری کنند و از این طریق جلوی جرایم سایبری را بگیرند.

آژانس‌های فدرال وابسته به دولت آمریکا به طور کامل در مورد این اتفاق گسترده سکوت کرده‌اند، اما اسناد و مدارکی که از سوی دادگاه‌ها و در پی مصاحبه با عاملان این طرح منتشر شده است، جزییات بیشتری را در این خصوص نشان می دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده، دولت آمریکا برای رسیدن به این هدف از ابزارهای هکری شامل جاسوس‌افزارها استفاده می‌کند، تا از طریق پست‌های الکترونیکی یا لینک‌های اینترنتی به رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه کاربران دسترسی داشته باشد.

این تکنیک برای انجام جرایم رایانه‌ای و حملات اینترنتی توسط هکرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد نزدیک به اداره فدرال پیگیری‌های آمریکا اظهار داشتند که استفاده از ابزارهای هکری تحت مجوزهای صادر شده از سوی مراکز قضایی به صورت گسترده در آمریکا دنبال می‌شود، تا فعالیت در ابزارهای آنلاین و الکترونیکی کاربران به طول کامل بررسی شوند.

سخنگوی سازمان FBI آمریکا از ارائه توضیح در این زمینه خودداری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *