جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه‌ها

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 302975
مدیرکل بیمه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازنگری خدمات پایه در جلسه آتی شورای عالی بیمه خبر داد و گفت: با توافق‌ وزرای بهداشت و رفاه خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار می‌گیرند.
به گزارش جهان، محمد‌باقر هوشنگی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه هفته آینده جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزرای بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات جلسه بازنگری خدمات بیمه پایه به بیمه‌شدگان است.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم سطح خدمات و همچنین نوع خدمات را در بیمه‌ها گسترش دهیم و این در حالی است که قرار است خدمات دندانپزشکی نیز به بیمه‌ها اضافه شوند. که این کار به‌زودی با توافق وزاری بهداشت و رفاه اجرایی خواهد شد.

هوشنگی خاطر نشان کرد: موضوع بعدی که قرار است در جلسه شورای عالی بیمه مطرح شود، بحث گران شدن داروها و حمایت از افشار ضعیف توسط سازمان‌های بیمه‌گر است.

مدیرکل بیمه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین وزرای بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضاء رسید که قرار شد یارانه داروهای گران‌قیمت در اختیار سازمان‌های بیمه‌گر قرار گیرد که امیدواریم این موضوع تا پایان هفته عملیاتی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *