پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تأکیدبازیگربالیوودبه رعایت اصول اسلامی

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 302652
شاهرخ خان بازیگر مسلمان بالیوودی در جریان دیدار از امارات متحده عربی از طرفداران خود خواست که اجرای مراسم دینی و اصول اسلام را جدی بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این بازیگر مطرح سینمای هند در مراسم افطاری در کنار هواداران خود، آن‌ها را تشویق به رعایت اصول مذهبی کرد.

شاهرخ‌خان که این مراسم افطار را در یکی از هتل‌های دبی برگزار کرد، گفت جوانان امروزی باید با اصول مذهبی آشنا و آن‌ها را اجرا کنند.

وی در این مراسم گفت یک هندی مسلمان است و به هندی بودن و مسلمان بودن خود افتخار می‌کند و این موضوعی است که همیشه بر روی آن‌ها تأکید می‌کند.

سفر شاهرخ‌خان به امارات متحده عربی برای تبلیغ فیلم تازه‌اش «قطار اکسپرس چنای» است که مدتی قبل کار فیلم‌برداری آن تمام شد.

وی همراه با بازیگران و عوامل تولید این کمدی درام اکشن اجتماعی به این کشور عربی سفر کرده است و قرار است راهی سفر به چند کشور دیگر منطقه هم بشود.

رانی موکرجی و دیپیکا پادکونه هم در «قطار اکسپرس چنای» بازی دارند و روهیت شتی فیلم‌ساز مطرح هندی کارگردانی آن را انجام داده است.

شاهرخ‌خان در قصه فیلم در نقش جوانی به نام راهول بازی می‌کند که با قطار راهی سفری به یک شهر کوچک در تامیل نادو می‌شود.هدف او از این سفر برآورده کردن آخرین درخواست و خواهش پدربزرگش است.

پدربزرگ راهول از او خواسته خاکستر وی را به معبد مقدسی در رامشوارام ببرد. اما در داخل قطار و در طول سفر اتفاقاتی برای راهول رخ می‌دهد که سفر او را تبدیل به یک تجربه تازه و جذاب می‌کند.

شرکت فیلم‌سازی شاهرخ خان به نام رد چیلیز اینترتینمنت «قطار سریع‌السیر چنای» را با همکاری شرکت یو تی وی موشن پیکچرز تهیه کرده است و برای آن پیش‌بینی فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی شاهرخ خان روی پرده سینماهای هند درام خانوادگی «تا وقتی زنده‌ام»(جاب تک هه جان) در کنار کاترینا کایف بود که سال گذشته به فروشی بالای ۱۰۰ کرور دست پیدا کرد.

یاش چوپرا فیلم‌ساز قدیمی و کلاسیک بالیوودی کارگردان این فیلم بود که در زمان تدوین آن درگذشت و نتوانست این فیلم را روی پرده سینماها تماشا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خاک کف پای این شخص بر سر آن کارگردان ایرانی که در روز 19 ماه رمضان در خانه سینما در جمع بی غیرت برخی اهالی سینما پیپ میکشد!