جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حدادعادل در عمل به "تقوا و تدبیر" پایبند است

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 298388
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شعار و عملکرد حداد عادل با هم تفاوت ندارد، گفت: حدادعادل در عمل نشان داده است که به شعار "تقوا و تدبیر" خود پایبند است.
به گزارش جهان، زهره الهیان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ابعاد شخصیتی، اجتماعی و فرهنگی حدادعادل گفت: شعار و عملکرد حداد عادل با هم تفاوت ندارد و همواره بر تعهدی که نسبت به اطرافیانش دارد، پایبند است.

وی در همین زمینه ادامه‌داد: حداد عادل همواره در مقاطع مختلف ثابت کرده که مصالح کلان نظام و انقلاب برایش مهم‌تر و بالاتر از کسب جایگاه و مقام شخصی و فردی است. یکی از نمونه‌های بارز پایبندی حداد عادل به اصول و تعهدات، انتخابات ریاست جمهوری است که وی همواره بر وحدتی که از ابتدا در انتخابات از آن سخن می‌گفت، پایبند بود و بر آن تأکید داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: حدادعادل همواره در مقاطع مختلف ثابت کرده که مصالح کلان نظام و انقلاب برایش مهم‌تر و بالاتر از کسب جایگاه و مقام شخصی و فردی است. یکی از نمونه‌های بارز پایبندی حداد عادل به اصول و تعهدات، انتخابات ریاست جمهوری است که وی همواره بر وحدتی که از ابتدای انتخابات از آن سخن می‌گفت، پایبند بود و بر آن تأکید داشت.

الهیان در ادامه افزود: انتخابات عرصه آزمونی برای خواص بود که حداد عادل در این آزمون در برابر ملت ایران سربلند و پیروز بیرون آمد و با توجه به اینکه وی در مباحث انتخاباتی و نیز مناظره‌ها "تقوا و تدبیر" را به عنوان شعار انتخاباتی سرلوحه کار خودش قرار داده بود، در عمل نشان داد که به این شعار پایبند است و حرف و عمل وی با هم زاویه ندارد.

وی اظهارداشت: بنده معتقدم که انتخابات به عنوان یک نقطه درخشان در پرونده عمر سیاسی حداد درج خواهد شد و در اذهان ملت ایران نیز به عنوان یک نقطه روشن باقی خواهد ماند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تأکید کرد: با شناختی که بنده از حداد عادل دارم، وی همواره به تعهدات خود در موارد متعدد پایبند بوده و فردی اخلاقی، فرهنگی و دارای ابعاد شخصیتی وسیعی است که باید از آن‌ها استفاده شود.

الهیان در پایان خاطرنشان‌کرد: حدادعادل همواره در عرصه انتخابات تأکید می‌کرد که حضورش در صحنه براساس تکلیف است و اگر صلاح بداند و صلاح نظام و انقلاب ایجاب کند، براساس تکلیف کناره‌گیری خواهد کرد که این‌گونه اقدامات نشانه اخلاق‌مداری و پایبندی او به اخلاق است که بنده این نوع برخوردها و مواضع سیاسی را در کمتر شخصیت سیاسی در کشور دیده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *