جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

بانک پاسارگاد استخدام می‌کند

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 298374
بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعب‌های خود از واجدان شرایط دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعب‌های خود در رشته‌های اقتصاد، مدیریت، حسابداری، مهندسی صنایع، فیزیک،‌ آمار، ریاضی، حقوق، پس از ثبت نام الکترونیکی و براساس اولویت‌های مورد نیاز دعوت به مصاحبه می‌کند.

شرایط اعلام شده:

خانم‌ها متولد ۱۳۶۶ به بعد، آقایان متولد ۱۳۶۴ به بعد (درباره‌ی متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد شرایط سنی با دو سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است.)

آقایان دارای کارت پایان خدمت وظیفه و یا معافیت دائم غیرپزشکی

سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک

عدم سوء پیشینه کیفری

کلیه‌ی متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در قسمت سیستم الکترونیکی سایت بانک به آدرس http://www.bpi.ir/ قسمت دعوت به همکاری ثبت کنند.

روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است، لذا از متقاضیان درخواست شده به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال نکنند.

زمان مصاحبه براساس اولویت‌های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، نکته‌ی قابل ذکر این است که متقاضیان فقط و صرفا شماره تلفن همراه خودشان را ثبت کنند.

انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ‌گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی‌کند.

متقاضیان باید در وارد‌کردن نشانی پست الکترونیک (Email) خود دقت کنند، زیرا در صورت مفقود‌شدن شماره پرونده، امکان بازیابی آن از طریق پست الکترونیک مقدور نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *