پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲
سرمربی تیم والیبال نوجوانان آرژانتین:

چنین باختی را باور نمی‌کنم

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 297290
سرمربی تیم والیبال نوجوانان آرژانتین که از شکست در برابر نوجوانان ایران شوکه شده بود، گفت: واقعا ناراحتم و چنین باختی را باور نمی‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تاگپکتیکی الوارز بعد از انجام این بازی به خبرنگاران اظهار داشت: ورزش برد و باخت دارد و ما باید از همین امروز برای ۲ سال آینده کار کنیم.

وی تاکید کرد: تیم ایران بسیار عالی بود و تردیدی در برتری این تیم وجود ندارد.

تیم والیبال نوجوانان ایران در میان شگفتی همه ناظران در نبردی که یک ساعت و ۵۱ دقیقه به طول انجامید، تیم پر ادعا و تکنیکی آرژانتین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

در این مسابقه که با سرویس های عالی بازیکنان ایران همراه بود، محمد جواد معنوی نژاد ستاره نوظهور والیبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز در کنار سهند اله وردیان و اکبر ولایی پرشکوه بودند. ضمن اینکه معین معینی با پاس های خود آنالیز آرژانتینی ها را به هم زد.

معینی پاسخ ریسک ایرج مظفری سرمربی تیم ایران را داد و به اتفاق محمد دلیری (لیبرو) و محمد جواد حکمتی سند پیروزی تیم ایران را در دور حذفی نوجوانان ایران امضا کردند. دو تعویض لاهوتی - مظفری نیز عالی جواب داد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (شنبه) برای رسیدن به دیدار نهایی به مصاف روسیه می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از این به بعد به این باور می رسند
پيروزي هاي پي در پي واليباليستاي خوبمون چه تو ليگ جهاني چه در قهرماني نوجوانان جهان مبارك باشه.
ان‌شاءالله اين پيروزي ها تدام داشته باشه.