جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 296821
زمزمه های افزایش قیمت مسکن از سوی شركت عمران شهر جديد پرديس نگراني‌هايي را براي متقاضيان اين واحدها فراهم كرده‌ بود با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برآورده متقاضیان مسکن مهر پردیس در سایت های کوزو و دره بهشت اضافه شده که بخشی از آن به منظور تامین زیرساخت و بخش دیگر برای افزایش قیمت مصالح است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرش سرد شده بود اینبار چه شخصی را باید واسطه می کرد تا پولی قرض بگیرد تا خانه ای در انسوی شهرتهران داشته باشد، داستان تکراری افزایش قیمتها اینبار به پردیس کشیده شد.

قرار بود با مبلغ اورده ۲۸ میلیونی خانه ای ۸۵ متری را در جایی بگیرد که زیرساختش هم آماده نبود اما شکرخدا پول زیرساختش را هم می دهد تاشاید روزی آماده شود داستان عجیبی نیست اینجا پردیس است.

امروز با اعلام خبر افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به برخی از متقاضیان مسکن مهر شوک وارد شد ، زمزمه های افزایش قیمت مسکن از سوی شركت عمران شهر جديد پرديس نگراني‌هايي را براي متقاضيان اين واحدها فراهم كرده‌ که انگار دیگرزمزمه ای در کار نیست و این افزایش حکم آب پاکی است که به دست متقاضیان ریخته شد با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که ۸ تا ۱۰ میلیون تومان برآورده متقاضیان مسکن مهر پردیس در سایت های کوزو و دره بهشت اضافه شده که بخشی از آن به منظور تامین زیرساخت و بخش دیگر برای افزایش قیمت مصالح است.

نکته قابل تامل آن است که افزايش قيمت این واحدها در حالي اعلام مي‌شود كه قيمت مسكن و اجاره بها در خود شهر تهران به‌دليل شرايط ويژه اقتصادي كشور روبه‌كاهش گذاشته است و تمامی این ها حاکی از آن است که اینبار کاهش قیمت به مرزهای شهر جدید پردیس نرسیده است.

سيدعلي لطفي‌زاده معاون وزير راه و شهرسازي و نماينده وزير راه و شهرسازی در پردیس دلایل این افزایش قیمت را این طور اعلام کرده است: دستورالعمل افزايش قيمت كه سال گذشته ابلاغ شده بود براي واحدهاي مسكوني فاز ۱۱ (كوزو) اعمال نشده بود و در سال جاري و پس از بررسي‌هاي كارشناسي اين افزايش قيمت در حد ۴ ميليون تومان تعيين شده كه به آورده اوليه متقاضيان افزوده خواهد شد.

نیکزاد وزیر راه و شهرسازی چندی پیش اعلام کرده بود که هیچ دولتی تاکنون نتوانسته بود با ۵ میلیون تومان مردم را خانه دارکند اما این دولت آرزو خانه دار شدن با پول کم را محقق کرده است.

اما نکته جالب توجه آن است که وزیر در سخنان خود از آورده ی مردم برای زیرساختها و محوطه سازی صحبتی نکرده بود، این در حالی است که لطفی زاده معاون وزير راه و شهرسازي از آورده ی ۳۶ ميليون تومان سخن می گوید که افزایش ۸تا ۱۰میلیونی آن مربوط به افزايش قيمت مصوب سال گذشته و تاسيسات زير‌بنايي و محوطه سازی است كه خود شركت عمران شهر جديد وظيفه ساخت آن را برعهده گرفته‌است.

اما خبر خوشحال کننده از سوی لطفی زاده برای متقضایان پردیس این بودکه قطعاً فرصت كافي به آن‌ها داده خواهد شد ضمن اين‌كه مبناي انتخاب واحد براي فاز ۱۱ را همان ۲۵ ميليون تومان قبلي در نظر گرفته‌ايم كه ۹۰ درصد ۲۸ ميليون‌تومان كل آورده مي‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پرستو
Germany
طرح مسکن مهرطرح خوبى است درصورتی که این طرح متوقف نشودوهرچندوقت به قیمت آن اضافه نشود.باتشکر