جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

در نهایت نظام سوریه پیروز می‌شود

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 296818
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه بحران سوریه طولانی خواهد بود اما در نهایت با پیروزی سوریه به پایان خواهد رسید، اعلام کرد: حزب الله خواهان ایجاد فتنه میان شیعه و سنی نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روزنامه الجمهوریة مصر در خبری نوشت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی دوره‌ای با رهبران و اعضای این حزب ضمن بررسی حوادث داخلی لبنان و ناآرامی‌های اخیر این کشور به بررسی برخی تلاش‌ها برای مهار کردن نیروهای مقاومت و مشغول کردن آنها در داخل لبنان پرداخت.

بنا به نوشته این روزنامه، سید حسن نصرالله در این دیدار همچنین تاکید کرده است که بحران سوریه طولانی خواهد بود اما در نهایت با پیروزی گزینه‌هایی که حزب الله انتخاب می‌کند به پایان خواهد رسید.

نصرالله همچنین اعلام کرد: حزب الله هرگز خواهان ایجاد فتنه میان اهل سنت و شیعه نیست بلکه از این مساله تا حد امکان دوری می‌کند ولی برخی از گروه‌های تندرو هستند که اخیرا در لبنان با حمایت مالی کشورهای عربی مشخص برای ایجاد فتنه میان دو گروه سنی و شیعه در تلاشند.

همچنین اعضای حزب الله لبنان بر اساس گزارش روزنامه الجمهوریه در دیدار با نصرالله به بررسی اوضاع منطقه و درگیری‌های لبنان پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *