جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

مدال ناخدا، ننگی‌ابدی برای کاخ‌سیاه+پوستر

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 296629
هیچ‌کدام از خدمه ناو وینسنس تحت پیگرد قرار نگرفتند و حتی ویل راجرز، فرمانده ناو جنگی آمریکا در پایان خدمت خود مدال گرفت؛ کاخ سیاه بداند، ملت‌ها هوشیارند.
مدال ناخدا، ننگی‌ابدی برای کاخ‌سیاه+پوستر
به گزارش جهان به نقل از فارس، ۲۵ سال پیش در سواحل نیلگون خلیج فارس جنایتی دلخراش رقم خورد که لکه ننگ ابدی شد بر پیشانی حامیان دروغین حقوق بشر که در رأس آنها دولت تروریست ایالات متحده قرار دارد.

پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ متعلق به خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایران‌ایر با شناسه «IR۶۵۵»، در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳جولای ۱۹۸۸ میلادی) از بندر عباس به مقصد دبی در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باختند.

هیچ‌کدام از خدمه ناو وینسنس تحت پیگرد قرار نگرفتند و حتی ویل راجرز، فرمانده ناو جنگی آمریکا در پایان خدمت خود مدال گرفت؛ این جنایت و تجاوز آشکار تا ابد لکه ننگی بر پیشانی دولت تروریست و تروریست پرور ایالات متحده باقی خواهد ماند.

تصویر سازی پوستر زیر به سختی انجام شد چرا که عموی بنده شهید حاج حسین ملکی از این پرواز به دیدار معبود شتافتند؛ کاخ سیاه بداند، ملت‌ها هوشیارند.


ادعای دموکراسی غربی و حقوق بشری، ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، حمله به کشورها، اسلام ستیزی، ظلم، جنایت و کشتار انسان‌ها و تسلط بر خاورمیانه، یکی از اقدامات جنایتکاران کاخ سفید است.

سردمداران ددمنش کاخ سیاه بدانند ملت‌ها هوشیارند و مبارزه با جنایتکاران را یک وظیفه اسلامی و انسانی می‌دانند.

گرامی باید یاد و خاطره امام عزیز و شهدای دفاع مقدس، همچنین شهدای مظلوم گارد امنیت پروازی جمهوری اسلامی، شهدای مظلوم سپاه حفاظت ولی امر، شهدای مظلوم سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) و، علی الخصوص شهدای لشگر پر افتخار ۲۷ محمد رسول الله (ص).

گارد امنیت پرواز جمهوری اسلامی (سپاه حفاظت هواپیمایی) بی‌شک یکی از نیروهای راهبردی و استراتژیک در حوزه امنیت هوایی به شمار می‌رود که با جانفشانی نیروهایش، شهدای مظلومی را به این انقلاب تقدیم کرده است.

این نیرو یکی از قدرتمند‌ترین نیروهای امنیت هوایی در جهان به شمار می‌رود به گونه‌ای که در جهان از این نیرو با عنوان گارد آهنین یاد می‌شود.

وظیفه این نیرو حفظ امنیت در آسمان‌هاست، از همین‌جا به تمامی کارکنان زحمت کش این نیرو که در آسمان‌ها حافظ جان مردم و منافع جمهوری اسلامی ایران هستند درود می‌فرستم.

فرازی از وصیت نامه سردار شهید حاج حسین ملکی

به نام آفریننده شهید و شاهد

شهادت می‌دهم معبودی جز الله نیست و محمد رسول الله فرستاده و بنده اوست و باسلام به منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و با درود بر خمینی بت شکن و تمامی شهدای اسلام مخصوصاً شهدای انقلاب اسلامی.

مرگ حق است و این رشته حیات روزی گسسته خواهد شد و این حیات مادی روزی پایان خواهد گرفت و باید از این جهان رخت بربست و به معبود یگانه یعنی الله پیوست؛ امیدوارم.

ازخداوند بزرگ می‌خواهم که مرگ مرا شهادت در راه خود قرار دهد و ما را ازآمرزیدگان و بخشودگان به حساب آورد و امیدوارم که هرکسی برگردن من حقی دارد مرا ببخشد و درحق این بنده حقیر از خداوند طلب مغفرت کند و دیگر شهدا و رفتگان؛ موفقیت و پیروزی شما و نصرت اسلام و مسلمین و سلامتی رهبر انقلاب اسلامی آرزوی ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاريخ بشر از جنايات انسانهاي ددمنش پراست اما كشوري كه دم از حقوق بشرميزند وحشيانه انسانهاي بيگناه در آسمان را منهدم ميكند ومدال ميدهد. دنيا عدالت را ميبينند!!!!!!