سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تصاویري ازکشف خودروهای‌ترکیه‌درسوریه

شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 295728
خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی شهر "القریتین" در حومه حمص از وجود گروه های مسلح و تروریستی، متوجه شدند پلاک همه خودروهای عناصر مسلح متعلق به کشور ترکیه است.
به گزارش جهان، خانم "رؤی العلی" خبرنگار شبکه العالم که نیروهای ارتش را در این عملیات همراهی کرده روز شنبه گزارش داد، در این عملیات خودروهایی از عناصر مسلح به دست آمد که پلاک آنها متعلق به ترکیه بود.

خبرنگار العالم گفت: شهر القریتین در شرق حمص قرار دارد و اکنون کاملا از وجود گروه های مسلح پاکسازی شده است. این شهر محور ارتباطی شهر حمص به منطقه "البادیه" سوریه است. مناطق "قلمون" و "الشمالیه" نیز از طریق این شهر با یکدیگر مرتبط می شوند. به همین دلیل این شهر تا پیش از این محوری مهم برای نقل و انتقال گروه های مسلح و تجهیزات آنان به شمار می آمد.




رؤی العلی تأکید کرد: این شهر همچنین بر جاده بین المللی "حمص – تدمر" اشراف دارد. به همین دلیل عناصر مسلح در برخی موارد توانسته بودند این جاده را تحتل کنترل خود در آورند.

وی افزود: عملیات نیروهای ارتش برای پاکسازی القریتین از بخش شمالی این شهر آغاز شد و این نیروها در عملیاتی حساب شده توانستند پس از ورود به این شهر به محل اختفای عناصر مسلح یورش ببرند و خسارتهای سنگینی را به آنها وارد کنند.

یکی از فرماندهان عملیات ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: همه خودروهای به دست آمده از گروه های مسلح در این شهر پلاک ترکیه را داشتند.

نیروهای ارتش همچنین علاوه بر انواع سلاح و مهمات در یکی از مخفیگاه ها لوازم پزشکی پیشرفته ای را کشف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *