جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

برزیل با غلبه بر اروگوئه فینالیست شد

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 295307
تیم فوتبال برزیل با غلبه بر اروگوئه به فینال جام کنفدراسیون‌ها راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۳ برزیل، بازیکنان لوئیز فیلیپه اسکولاری که با اقتدار و با کسب ۹ امتیاز از مرحله گروهی صعود کرده بودند برابر اروگوئه‌ای صف‌آرایی کردند که در گروه دوم با کسب شش امتیاز به عنوان تیم دوم پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته بود.

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود برزیل به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. فرد در دقیقه ۴۱ موفق شد تک گل برزیل در نیمه اول را وارد دروازه اروگوئه کند.

البته در این نیمه اروگوئه روی خطای واضحی که داوید لوئیز روی لوگانو داشت، در دقیقه ۱۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد که بهترین بخت برای پیش افتادن اروگوئه از میزبان قدرتمندشان برزیل بود که این پنالتی را دیه‌گو فورلان خراب کرد و توپ را به دستان سزار دروازه‌بان برزیل کوبید.

اروگوئه خیلی زود به بازی برگشت و در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ کاوانی مهاجم اروگوئه موفق شد دروازه میزبان را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

نتیجه مساوی تا دقیقه ۸۵ ادامه داشت تا اینکه روی فشار میزبان روی دروازه اروگوئه و سانتر زیبا از روی نقطه کرنر توسط نیمار، پائولینیو موفق شد با ضربه سر دروازه اروگوئه را باز کرده و برزیل را دو بر یم پیش اندازد.

بدین ترتیب برزیل اولین فینالیست جام کنفدراسیون‌ها در کشور خود لقب گرفت و باید منتظر نتیجه دیدار امشب اسپانیا و ایتالیا بماند تا حریف خود در فینال را بشناسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *