پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جایزه به مدیران دولت از بیت‌المال

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 294861
نماینده مردم ارومیه در مجلس نسبت به برخی اقدامات رئیس ‌جمهور در آخرین روزهای دولت از جمله مدال افتخار به مدیرانش با استفاده از بیت‌المال انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه)، گفت: رئیس‌ جمهور در آخرین روزهای دولت، با استفاده از سکه‌های بیت‌المال به مدیران دولتی مدال افتخار می‌دهد که این درست نیست.

وی با بیان اینکه نباید پول بیت‌المال را صرف چنین اموری کرد، افزود: اهدای ۱۰۰ یا ۱۵۰ سکه به افراد از بودجه بیت‌المال به هیچ عنوان وجاهت ندارد و نباید این اقدامات صورت گیرد.

نماینده ارومیه در مجلس بر همین اساس خواستار برخورد با اقداماتی شد که شائبه حیف و میل بیت‌المال متوجه آنهاست.

قاضی‌پور همچنین از سخنان روز گذشته غلامحسین الهام در همایش تجلیل از محمود احمدی‌نژاد درباره رجعت وی همراه با امام زمان (عج) انتقاد و تأکید کرد: این سخنان مورد تائید مراجع نیست.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست ساعاتی از جلسه علنی را بر عهده داشت، در واکنش به تذکر نماینده ارومیه گفت: این تذکر ارتباطی با کار مجلس نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *