سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تحریم‌کنندگان انتخابات حالا طرفدار شده‌اند!

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 294773
امام خمینی: آنهایی که تحریم کردند جمهوری اسلامی را، حالا آمده‎اند جمهوری اسلامی شده‎اند. آنهایی که آتش می‎زدند صندوقهای آرای مردم را، حالا آمده‎اند طرفدار شده‎اند. این طرفداری نیست، این یک حقه‎بازی است به صورت طرفداری.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امام خمینی در مورد غائله امجدیه اظهار داشتند : روزی که بخواهد این نهضت یک قدم بردارد یک بساطی در امجدیه پیش می‎آید بعضی از اشخاصی که با من هم مربوط هستند، اینها هم ملتفت نیستند که مسائل عمقش چی هست.

آیت الله موسوی اردبیلی دادستان کل کشور اعلام کرد به کلیه مطبوعات و رادیو و تلویزیون اخطار می شود موجب تشتت افکار مردم نباشند .

برای همکاری و تقویت روحیه سپاه پاسداران و سربازان و افسران ارتش و پیشمرگان کرد مسلمان گروهی از نماینده ها آمادگی خود را برای اعزام به کردستان اعلام کردند .

پس از مدت ها تلاش و کوشش نیروهای ژاندارمری در دره قطور بالاخره این دره باز شد و پرچم ایران بار دیگر در ایستگاه رازی در منطقه مرزی به اهتزاز در آمد .

جاسوس عراقی که در دادگاه انقلاب محاکمه می شد به حبس ابد محکوم شد و محاکمه جاسوس دیگر در شعبه دیگری از دادگاه انقلاب اسلامی مرکز آغاز شد .

آقاشاهی وزیر امورخارجه پاکستان پیشنهاد کرد در صورتی که اسرائیل در اجرای نقشه الحاق بیت المقدس به خاک خود پافشاری کند شورا با تصویب قطعنامه ای مجازات های اقتصادی را درباره این رژیم اعمال کند.
بعد از ظهر دیروز بمبی در اهواز منفجر شد که آخرین گزارش های رسیده حاکیست در این بمب گذاری حداقل ۹ نفر به شهادت رسیده اند .

۱۵ نفر از اهالی بیجار کردستان که به اتهام رابطه و عضویت در حزب کومله و دمکرات دستگیر شده بودند پس از محاکمه تبرئه شدند .

۱۵ تن از اشرار قطور به اتهام قیام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ، شرکت در به شهادت رساندن فرمانده سپاه و فرماندار خوی و نیز ایجاد دولت طاغوتی به رهبری سنار مامدی به اعدام محکوم شده و این حکم در مورد آنها اجرا شد .

شیخ علی تهرانی در نامه ای خطاب به بنی صدر رئیس جمهور در مورد محاکمه عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که به اتهام جاسوسی در زندان به سر می برد نوشت : چون اجتهاد دارم از سوی امام صادق (ع) به این سمت منصوب شده ام و از سوی دیگر از امام خمینی نیز احکامی را دارم !

هشدار شدید امام خمینی در مورد منافقین

امام خمینی امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی کارگران ایران و پرسنل بهداری ارتش به نکات مهمی اشاره کردند که به اهم این اظهارات اشاره می کنیم .

به اعمال اینها دقت کنید

۱- اینهایی که در کنار جمهوری اسلامی هستند و می‎خواهند به اسم جمهوری اسلامی، به اسم اسلام، به اسم خلق، به اسم ملت کار بکنند، اینها را ببینید چه می‎کنند. ممکن است من هی بگویم «اسلام» و هی بگویم «فدایی اسلام» و «فدایی خلق» و هی بگویم «مجاهد اسلام» و «مجاهد خلق»، این حرفها را بزنم، لکن وقتی به اعمال من شما ملاحظه کنید، ببینید که از اول، من مخالفت کرده‎ام.

دنبال این هستند که جلوی انقلاب فرهنگی را بگیرند

۲- حالا هم باز پشت همان سنگرها، نه آنجا در دانشگاه، اما در خارج دنبال اینند که نگذارند این اصلاح فرهنگی بشود؛ انقلاب فرهنگی بشود. اینها می‎خواهند که فرهنگ، همان فرهنگ باشد که از تویش امثال این اشخاصی که وزیر و وکیل سابق بودند، از تویش اینها درآیند.

نظر امام در مورد غائله امجدیه / مسئله آمریکا است


۳- هر روزی که بخواهد این نهضت یک قدم بردارد، مجلس شورا می‎خواهد مفتوح بشود، می‎بینیم که یک بساطی در امجدیه پیش می‎آیدبعضی از اشخاصی که با من هم مربوط هستند، اینها هم ملتفت نیستند که مسائل عمقش چی هست. خیال می‎کنند که مسئله چماقدار است و تظاهر کننده، مسئله این است؟ نه، مسئله این نیست. این یک ظاهری است برای آشوب درست کردن. مسئله عمق دارد. مسئله امریکاست.

کسانی که انتخابات را تحریم کردند حالا طرفدار شده اند !


۴- باید متوجه باشید. باید شما دشمنتان را بشناسید. اگر نشناسید، نمی‎توانید دفعش بکنید. دشمن شما آنهایند که از روز اوّلی که جمهوری اسلامی آمد توی کار یا تحریم کردند رأی دادن را یا رفتند صندوقها را آتش زدند؛ بعضی از صندوقها را که توانستند، آتش زدند یا شکستند. آنهایی که تحریم کردند جمهوری اسلامی را، حالا آمده‎اند جمهوری اسلامی شده‎اند. آنهایی که آتش می‎زدند صندوقهای آرای مردم را، برای جمهوری اسلامی حالا آمده‎اند طرفدار شده‎اند. این طرفداری نیست، این یک حقه‎بازی است به صورت طرفداری. (۱)

اخطار شدید دادستان کل به رسانه های گروهی

آیت الله موسوی اردبیلی دادستان کل کشور و عضو شورای انقلاب اعلام کرد به کلیه مطبوعات و رادیو و تلویزیون اخطار می شود موجب تشتت افکار مردم نباشند ، در صورت تخلف با آن ها طبق قانون رفتار و به شدیدترین وجه ممکن مجازات خواهند شد . (۲)

یا پیشنهاد فخرالدین حجازی ؛ گروهی از نمایندگان مجلس به کردستان می روند


به دنبال پیشنهاد فخرالدین حجازی نماینده تهران مبنی بر عزیمت تعدادی از نمایندگان مجلس به کردستان برای همکاری و تقویت روحیه سپاه پاسداران و سربازان و افسران ارتش و پیشمرگان کرد مسلمان گروهی از نماینده ها آمادگی خود را برای اعزام به کردستان اعلام کردند .

دکتر حسن روحانی نماینده سمنان ، هاشمی رفسنجانی نماینده تهران ، مهدی کروبی نماینده الیگودرز ، دیالمه نماینده مشهد ، حسن آیت نماینده تهران ، حسنی نماینده ارومیه از جمله نمایندگانی هستند که آمادگی خود را برای اعزام به کردستان اعلام کرده اند . (۳)

دره قطور دوباره باز شد


پس از مدت ها تلاش و کوشش نیروهای ژاندارمری در دره قطور بالاخره این دره باز شد و پرچم ایران بار دیگر در ایستگاه رازی در منطقه مرزی به اهتزاز در آمد و تصویر امام خمینی توسط فرمانده ستون در ایستگاه نصب شد . (۴) جمشید حقگو استاندار آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت : با انجام تغییرات جزئی به زودی راه آهن ایران و ترکیه فعالیت مجدد خود را شروع خواهد کرد .(۵)

خبر دیگر این که ۵ نفر از افراد مسلح حزب دمکرات از طایفه امامی در منطقه اورامانات خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاوه معرفی کردند و ۵ قبضه سلاح ژ-۳ و برنو و دیگر سلاح های جنگی خود را تحویل دادند و امان نامه گرفتند . (۶)

محکومیت جاسوس عراقی به حبس ابد

عیذان حاج حجون جاسوس عراقی که در دادگاه به حبس ابد محکوم شده اعتراف کرده است مدارکی از ارتش ایران به سفارت عراق در تهران داده است . وی مدعی شده بود که سفارت عراق از او خواسته بود نقشه حمله ارتش ایران به عراق را که قرار بود در زمان رژیم سابق انجام گیرد تهیه کند و همچنین سفارت عراق از وی تعداد پایگاه های هوایی ایران و تعداد هواپیماهای ایران را خواسته بود . (۷)

تهدید شورای امنیت به تحریم اسرائیل

شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست گروه کشورهای اسلامی برای بحث پیرامون مسئله بیت المقدس تشکیل جلسه داد . در آغاز جلسه آقاشاهی وزیر امورخارجه پاکستان به نمایندگی از سوی کنفرانس اسلامی پیشنهاد کرد در صورتی که اسرائیل در اجرای نقشه الحاق بیت المقدس به خاک خود پافشاری کند شورا با تصویب قطعنامه ای مجازات های اقتصادی را درباره این رژیم اعمال کند . (۸)

انفجار بمب ۹ نفر را در اهواز کشت

بعد از ظهر دیروز در اهواز بمبی منفجر شد که چند زخمی و کشته بر جای گذاشت . آخرین خبرها که صبح امروز از اهواز گزارش شد حاکیست در این بمب گذاری حداقل ۹ نفر به شهادت رسیده اند . (۹)

تبرئه ۱۵ متهم حوادث کردستان

۱۵ نفر از اهالی بیجار کردستان که به اتهام رابطه و عضویت در حزب کومله و دمکرات دستگیر شده بودند پس از محاکمه تبرئه شدند . دادگاه با شنیدن اظهارات متهمین ختم رسیدگی را اعلام کرد و با توجه به این که متهمین همگی کشاورز و مسلمان هستند آنان را بیگناه تشخیص داده و رای به آزادی آنان صادر کرد . (۱۰)
اعلام دلایل اعدام ۱۵تن از اشرار قطور

خبر دیگر این که دادسرای انقلاب اسلامی خوی در رابطه با اعدام ۱۵ تن از اشرار قطور اعلام کرد : این عده به اتهام قیام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ، شرکت در به شهادت رساندن پاسداران و فرمانده سپاه و ژاندارمری و برادران مسلمان ارتشی ، فرماندار خوی و ایجاد دولت طاغوتی به رهبری سنار مامدی و نیز شکنجه و آزار مردم مسلمان منطقه محاکمه و به اعدام محکوم شده و این حکم در مورد آنها اجرا شد . (۱۱)

شیخ علی تهرانی : امام صادق مرا به مقام قضاوت منصوب کرده است !

شیخ علی تهرانی در نامه ای خطاب به بنی صدر رئیس جمهور در مورد محاکمه عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت و نیز سفیر وقت ایران در سوئیس که به اتهام جاسوسی در زندان به سر می برد نوشت : آمادگی این را دارم که قضاوت پرونده امیر انتظام را بر عهده بگیرم . وی تاکید کرد : چون اجتهاد دارم از سوی امام صادق (ع) به این سمت منصوب شده ام و از سوی دیگر از امام خمینی نیز احکامی را دارم . (۱۲)

پی نوشت :

۱- صحیفه امام ، جلد ۱۲ ، صفحه ۴۵۶ ، گفتنی است به دنبال برگزاری مراسمی از سوی مجاهدین خلق [منافقین] در ورزشگاه امجدیه به مناسبت سالگرد کشته شدن رضا رضایی درگیری میان اعضای این گروه و مخالفین روی داد که به زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر و کشته شدن یک نفر منجر گردید . این حادثه واکنش های زیادی را در رسانه ها برانگیخت از جمله سید احمد خمینی اظهار داشت : عده ای که اکثرا افرادی هستند که آدم دلشان برایشان می سوزد توسط عده ای تحریک می شوند و به جان عده ای که می خواهند به یک سخنرانی گوش دهند می افتند ، این با چه منطقی می خواند و قابل توجیه است ، آخر مگر وزارت کشور اجازه نداده است ؟ مگر تمام مسئولین و غیر مسئولین حملات سابق به این اجتماعات را محکوم نکرده اند ؟ سید احمد خمینی ادامه داد : به عقیده من در صورت برپایی این سخنرانی ها دولت از شهربانی و سپاه استفاده کند و افرادی را که حمله می کنند دستگیر و به اشد مجازات برساند .(رک اطلاعات ، ۲۴ خرداد ۱۳۵۹ ، صفحه ۲ و کیهان ، ۲۴ خرداد ۱۳۵۹ ، صفحه ۳ ) از سوی دیگر ۲۰ تن از نمایندگان مجلس نیز طی اعلامیه ای این نوع برخوردها را که موجب تضعیف وحدت و یکپارچگی مردم می شود را به شدت محکوم کردند . کاظم سامی ، عزت الله سحابی ، لطیف صفری ، اعظم طالقانی ، علی گلزاده غفوری ، حسن لاهوتی ، اشکوری و عطاء الله مهاجرانی از جمله امضا کنندگان این اعلامیه بودند . (رک کیهان ، ۲۷ خرداد ۱۳۵۹ ، صفحه ۲ )امام خمینی در این سخنرانی عمق ماجرای امجدیه را درگیری دو گروه ندانسته و تاکید کردند : مسئله اصلی آمریکا است .

۲- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۳- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱۱

۴- کیهان ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۵- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۳

۶- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۳

۷- کیهان ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲

۸- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱۲

۹- اطلاعات ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۱۱

۱۰- کیهان ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۹

۱۱- جمهوری اسلامی ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۴

۱۲- کیهان ، ۴ تیر ۱۳۵۹ ، صفحه ۲ ، در مورد شیخ علی تهرانی تا به حال زیاد نوشته ایم و به ابعاد روحی و روانی این فرد اشاره کرده ایم و تنها در این فرصت به این نکته اشاره می کنیم که حسادت منشا بدبختی تهرانی شد . وی پس از پیروزی انقلاب بارها به امام خمینی اعتراض کرد که چرا آیت الله خامنه ای را به سمت امامت جمعه تهران منصوب کرده اند . تهرانی دی ماه سال ۵۸ در نامه ای به امام خمینی اعلام کرد جز کار علمی خود را مهیای هیچ کاری نکرده ام و امروز در نامه ای به بنی صدر می نویسد امام صادق مرا به مقام قضاوت منصوب کرده است ! تهرانی خرداد ماه سال ۵۹ نیز در نامه ای خطاب به آیت الله خزعلی نوشته بود « همگان می دانند که تا به حال در پی اسم یا جاه یا مالی نبوده ام من تنها اسیر خدا و حفظ دین خدا هستم .» و حال امروز برای رسیدن به مقامات دنیوی از ائمه مایه میگذارد و مدعی می شود من این حکم را از امام صادق گرفته ام و حال چگونه است که منصوب از جانب امام صادق پس از مدتی که نمی تواند به خواسته های خود برسد و پستی را تصاحب کند به دولت طاغوتی و شیطانی صدام در عراق پناه می برد و علیه مردم مسلمان و مظلوم ایران دست به توطئه می زند سوالی است که باید از تهرانی پرسید تا پیش از آنکه ملک الموت به سراغ او آید بدان پاسخ گوید و شاید اندکی از بار گناهانی که بر دوشش سنگینی می کند بکاهد ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *