جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وزیر فرهنگ از محسن پرویز عیادت کرد

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 293758
سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در بیمارستان قلب تهران از "محسن پرویز" و با حضور در بیمارستان آتیه از "محمدعلی کشاورز" عیادت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز از «محسن پرویز» در بیمارستان قلب تهران عیادت کرد.

«محسن پرویز» سخنگوی انجمن قلم ایران و معاون فرهنگی اسبق وزارت ارشاد روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ خرداد در بیمارستان قلب تهران تحت عمل جراحی به دلیل گرفتگی رگ‌های قلب قرار گرفته بود.


حسینی ضمن عیادت از محسن پرویز، در جریان روند معالجه و مداوای وی قرار گرفت و از خدای متعال برای این نویسنده و معاون اسبق فرهنگی وزارت ارشاد آرزوی بهبودی کرد.

در عیادت از محسن پرویز، «محمد الهیاری فومنی» مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمد مهدی شجاعی» مدیر عامل صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران و «مجید صحاف» مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید محمد حسینی وزیر ارشاد را همراهی می‌کردند.

حسینی وزیر ارشاد در حاشیه این عیادت در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن اشاره به عیادت از «محمد علی کشاورز» از بازیگران پیشکسوت کشورمان در بیمارستان آتیه و «محسن پرویز» در بیمارستان قلب تهران، اظهار داشت: روز گذشته آقای محسن پرویز عمل قلب داشتند که الحمدالله با موفقیت این عمل انجام شد و چند روزی به طور طبیعی باید بستری باشند تا بهبودی کامل حاصل شود، چرا که به گفته پزشکان به سبب گرفتی ۴ رگ قلب از دست و پا رگ گرفته شده تا این انسداد برطرف شود.

عالی‌رتبه‌ترین مقام وزارت ارشاد ضمن آرزوی شفای عاجل برای این نویسنده ابراز داشت: امیدوارم بزودی بهبودی کامل برای این نویسنده حاصل شود، تا کارهای علمی و فرهنگی در دست را ادامه دهند، چون آقای پرویز اهل قلم و نویسنده بوده و آثار خوبی منتشر کرده‌‌اند و در انجمن قلم فعال هستند، بزودی هم روز قلم فرا می‌رسد و انشالله ایشان در این مراسم با سلامتی کامل حاضر شود.

بنا به دستور پزشک معالج در روزهای آینده و پس از نرمال شدن وضعیت عمومی پرویز این کارشناس فرهنگی به بخش منتقل خواهد شد.

حسینی به عیادت از «محمد علی کشاورز» هم اشارتی کرد و افزود: ایشان هم به دلیل عمل لگن چند روزی در بیمارستان بستری هستند، آقای کشاورز در این عیادت از امور صورت گرفته در زمینه تئاتر قدرانی کردند.

* خبر خوش وزیر ارشاد به کشاورز در بیمارستان آتیه/ اعطای نشان هنری و دولتی در روزهای آتی

وی ضمن اشاره به سخنان کشاورز طی این ملاقات افزود: آقای کشاورز از اینکه به گروه‌های نمایشی شهرستانی توجه شده، زیر ساخت‌ها مهیا و تالارهایی بنا شده تشکر کردند چرا که اگر به استعدادهای موجود در استان‌ها بها داده شود موجبات رونق تئاتر کشور فراهم می‌شود و در این صورت سینما تلویزیون و سایر بخش‌ها تقویت خواهد شد.

وزیر ارشاد عنوان کرد: آقای کشاورز از اهتمام دولت به این موارد ابراز خرسندی کرد و ما هم برایشان آرزوی بهبودی کردیم.



حسینی با بیان اینکه قرار است در روزهای آینده در مورد اعطای نشان هنری و دولتی به هنرمندان پیشکسوت مراسمی از سوی وزارت ارشاد و ریاست جمهوری با حضور دکتر محمود احمدی نژاد برگزار شود، ابراز امیدواری کرد: در این مراسم استاد کشاورز نیز حضور داشته و مورد تجلیل قرار گیرد.

بر اساس گزارش فارس، ‌وزیر ارشاد صبح امروز در بیمارستان آتیه حاضر و در جریان روند بهبودی کشاورز قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *