جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وان‌های حمام خطرناک‌تر از تروریسم‌

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 293750
چرا جفری گولدبرگ، این تبلیغاتچی اسرائیل اعتراف می‌کند که وان حمام ۲۵ برابر خطرناک‌تر از تروریست‌هاست؟ هر چه باشد، کل «جنگ علیه ترور» یک بدعت اسرائیلی است؛ یک عملیات جنگ روانی است که به منظور کشاندن غرب به جنگی مداوم علیه دشمنان اسرائیل طراحی شده است."
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، من در کتاب خود به نام «زير سوال بردن جنگ عليه ترور» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نوشتم: «احتمال اينکه مردم امريکا بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست بدهند ۳۰ برابر و احتمال اينکه در وان حمام خود غرق شوند، ۱۰ برابر بيشتر از اين است که بدست تروريست‌ها کشته شوند. آيا بايد عليه رعد و برق و وان‌هاي حمام اعلام جنگ کنيم؟ آيا بايد در حمام‌هاي خود سيستم صوتي هشدار نصب کنيم تا خطر غرق شدن در وان حمام را به ما متذکر شود؟ آيا بايد يک وزارتخانه امنيت حمام ايجاد شود و اين وزارتخانه اين اختيار را داشته باشد که بدون حکم دادگاه به بازرسي حمام‌هاي ما بپردازد و اطمينان حاصل کند ما از کفپوش‌هاي مناسب که احتمال ليز خوردن را به حداقل مي‌رساند، استفاده مي‌کنيم؟ آيا بايد به کشورهايي که به دروغ ادعا مي‌کنيم، مرگ و مير در وان حمام در آنها زياد است، حمله کنيم و آنها را اشغال کنيم؟»

اما بعدا مشخصا شد که من اشتباه مي‌کردم.

وان‌ حمام حتي از آن چيزي که من تصور مي‌کردم هم خطرناک‌تر است.

در حقيقت، احتمال اينکه مردم امريکا در وان حمام‌هاي خود غرق شوند بيست و پنج برابر بيشتر از اين است که توسط تروريست‌ها کشته شوند.

جفري گولدبرگ، نويسنده نئومحافظه کار بيش از هر کس ديگري اين حقيقت را به من آموخت.

جفري گولدبرگ يک شهروند امريکايي است. اما تصميم گرفت که به جاي ارتش امريکا در ارتش اسرائيل خدمت کند. وي در هنگام خدمت در ارتش اسرائيل، يک نگهبان زندان بود. زندانياني که وي نگهبان آنها بود، فلسطيني و بيشتر آنها کودک بودند.

ارتش اسرائيل به بازداشت و بدرفتاري با شمار زيادي از کودکان زير ۱۶ سال معروف است. همانطور که کريس هجز در مقاله‌اي تحت عنوان «خاطرات غزه» نوشته است، نيروهاي اين ارتش همچنين به تيراندازي تفريحي به کوکان معروف هستند؛ رویکردی که عملا یکی از سیاست‌های ملی اسرائیل محسوب می‌شود. تحقيق نشريه مديکال ژورنال (Medical Journal) که نشان داد بيش از ۶۰۰ کودک فلسطيني توسط تک تيراندازهاي اسرائيلي کشته شدند، گواهي بر اين امر است.

زماني که شما وارد ارتش اسرائيل مي‌شويد، در حقيقت به سازماني مي‌پيونديد که دست به ربودن، شکنجه و قتل کودکان بي‌گناه مي‌زند.

به همين دليل جفري گولدبرگ اصولا از کساني نيست که مورد تاييد من باشد.

اما اخيرا سرمقاله‌اي از وي منتشر شده است که در آن اذعان کرده: «خطر سالانه غرق شدن در وان حمام ۱ در ۸۰۰ هزار است و اين در حالي است که خطر سالانه کشته شدن توسط يک تروريست ۱ در ۲۰ ميليون است.»

اين بدان معناست که وان‌هاي حمام بيست و پنج برابر خطرناک‌تر از تروريست‌ها هستند.

چرا جفري گولدبرگ، اين تبليغاتچي اسرائيل اعتراف مي‌کند که وان حمام ۲۵ برابر خطرناک‌تر از تروريست‌هاست؟ هر چه باشد، کل «جنگ عليه ترور» يک بدعت اسرائيلي است؛ يک عمليات جنگ رواني است که به منظور کشاندن غرب به جنگي مداوم عليه دشمنان اسرائيل طراحي شده است.

شايد انتظار داشته باشيد که جفري گولدبرگ و ديگر نئومحافظه کارها دنبال اين باشند که ما از تروريست‌ها بيش از وان حمام بترسيم.

اما در حقيقت، مقاله جفري گولدبرگ به نام «تروريسم در مقابل وان حمام: قياس مع الفارق خطر» يک حمله متقابل به کتاب «زير سوال بردن جنگ عليه ترور» ِ من است. گولدبرگ اعتقاد دارد مقايسه خطر نسبي وان حمام با تروريسم توسط من يک قياس مع الفارق (تشبيه نادرست) است.

چرا نادرست است؟ گولدبرگ اذعان دارد که وان حمام خطري به مراتب بيش از تروريسم در بر دارد اما وي مي‌گويد، تروريسم ممکن است روزي تهديد جدي‌تري نسبت به آنچه امروز دارد، در بر داشته باشد.

اين استدلال چندان قانع کننده‌اي نيست.

بسياري از معضلات - بيماري‌هاي فراگير، گرمايش زمين، جنگ، گداخت‌هاي هسته‌اي، امواج جزر و مد، زمين لرزه، طوفان‌ها، گردبادها، مسموميت غذايي، سرطان‌هاي ناشي از محيط، برخورد شهاب سنگ، خشکسالي، گرسنگي، شراره‌هاي خورشيدي و حتي حمله مردگان متحرک (زامبي) ممکن است روزي خطر بيشتري از آنچه امروز دارند، در بر داشته باشند. در حقيقت، تمام اين تهديدها به طور جدي خطرناک‌تر از تهديد تروريسم است. ( خوب، شايد بايد از حمله زامبي‌ها فاکتور بگيريم...)

اما امريکا به دليل ترس از هيچ يک از موارد بالا قانون اساسي خود را کنار نخواهد گذاشت و عليه دشمنان اسرائيل جنگي ابدي اعلام نخواهد کرد.

تنها يک ترس است که مي‌تواند هدف مذکور را محقق کند: ترس از تروريسم.

چرا؟ چون رسانه‌هاي جريان اصلي و تحت سلطه صهيونيسم يک ارتباط کذب را در افکار عمومي بين اسلام و تروريسم ايجاد کرده‌اند.

زماني که من در سال ۲۰۰۵ در دانشگاه ويسکانسين-مديسون مطالعات اسلامي تدريس مي‌کردم، اولين جلسه کلاس را اينگونه آغاز مي‌کرد: به دانشجويان مي گفتم «من يک واژه خواهم گفت و مي‌خواهم اولين کلمه‌اي را که با شنيدن اين واژه به ذهنتان مي‌رسد، فرياد بزنيد».

سپس مي‌گفتم:

«اسلامي...»

و دانشجويان فرياد مي‌زدند : «تروريسم !»

خيلي از آنها شرمسارانه مي‌خنديدند. آنها مي‌دانستند که گفتن چنين چيزي به طور مستقيم از لحاظ سياسي درست نيست. آنها همچنين نوعي خنده خجولانه مبني بر علم به اينکه شست‌وشوي مغزي داده شده‌اند، سر مي‌دادند.

و فکر مي‌کنيد چه کسي مغز آنها را شست‌وشو داده است؟ کارشناسان صهيونيست مانند جفري گولدبرگ.

گولدبرگ در مقاله خود در مورد وان‌هاي حمام و تروريسم کاملا روي تروريسم نسبت داده شده به اسلام تمرکز کرده است. وي ادعا مي‌کند «افراد در سلسله مراتب قدرت در اسلام» به دنبال اين هستند که به اندازه وان حمام يا شايد بيشتر از آن خطرناک شوند. وي اين واقعيت را ناديده مي‌گيرد که ۹۴ درصد تروريسم موجود در امريکا توسط غيرمسلمانان رخ مي‌دهد.

بزعم گولدبرگ، گويي تروريسم غيراسلامي اصلا وجود ندارد.

اما حتي پليس فدرال امريکا (اف‌بي‌آي) اذعان دارد که صهيونيست‌ها بيش از اسلامگرايان افراطي دست به حملات تروريستي مي‌زنند.

و اين حتي بدون احتساب حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ است که توسط رسانه‌ها به مسلمانان نسبت داده شد؛ حادثه‌اي که محققاني مانند کريستوفر بولين نشان دادند توسط صهيونيست‌هاي افراطي انجام گرفت.

در بين اين صهيونيست‌هاي افراطي اين افراد بودند: لري سيلورستاين دوست نزديک نتانياهو که اذعان کرد در ساختمان شماره ۷ مرکز تجارت جهاني بمب گذاري کرد و احتمالا در برج‌هاي دو قلو نيز اين کار را کرده و هزاران امريکايي را به قتل رساند؛ مايک هريري، مامور اسطوره‌اي موساد که به گفته ديميتري کالزوف، بعد از عمليات موفقيت آميز ۱۱ سپتامبر يک جشن بزرگ برگزار کرد و با افتخار گفت که در طراحي اين حمله نقش داشته است؛ و اسرائيلي‌هايي که با حجم عظيمي از مواد منفجره در صبح ۱۱ سپتامبر قبل از انفجار پل‌ها و تونل‌هاي نيويورک دستگير شدند.

اگر صهيونيست‌هاي افراطي آسمانخراش‌هاي بيشتري را منهدم کنند ( امري که محتمل به نظر مي‌رسد) ممکن است به اندازه وان‌هاي حمام خطرناک شوند. اما براي اينکه به اين درجه از خطر برسند، بايد ۲۵ آسمانخراش را هر کدام با ۲۵۰۰ سکنه يا ۵۰ آسمانخراش را هرکدام با ۱۲۵۰ سکنه منفجر کنند تا بتوانند به اندازه وان‌ حمام خطرناک قلمداد شوند.

نکته اساسي: تروريسم - بويژه تروريسم موسوم به تروریسم اسلامی - تهديدي عمده در برابر مردم امريکا نيست.

جنگ عليه ترور يک فريب است.

بنابراين بترسيد...حقيقتا بترسيد...

از وان‌ حمام!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *