جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
یکی از اعضای تولیدکنندگان مستند سعید جلیلی خبر داد؛

واکنش سینمایی به اخراج دامدار افشاگر

ساخت مستند درباره مافیای قطع درختان
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 293531
در پی انتشار خبر واکنش اداره جنگلبانی به مستند تبلیغاتی جلیلی، تیم سازنده «مردم+۱» درباره مافیای قطع درختان مستند می‌سازد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از درج خبر فارس مبنی بر اقدام اداره جنگلبانی شهرستان نوشهر درباره ممانعت از ادامه حضور حسین اسلامی، دامدار افشاگر فیلم انتخاباتی سعید جلیلی در محل کار خود گروه مستندساز «مردم + ۱» از تلاش برای تولید یک مستند درباره مافیای قطع درختان خبر داد.

محسن اخوان از اعضای گروه مستندسازی «مردم + ۱» با اشاره به تخریب مخفیانه جنگل‌های کشور در گفت‌وگو با فارس گفت: در این مستند مسئله مافیای قطع درختان را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت گرفتن حق مظلوم از ممانعت از ادامه حضور حسین اسلامی، در محل کار خود ابراز تاسف کرد و گفت: به زودی تیم مستندسازی ما به شمال کشور اعزام خواهد شد

در بخشی از مستند تبلیغاتی سعید جلیلی با عنوان «مردم + ۱» با اشاره به وجود مافیا در قطع درختان تنومند جنگل‌های شمال کشور، تصاویری از قطع درختان پخش شد اما جنگلبانی نوشهر در اقدامی عجیب و بجای پرداختن به اصل موضوع و اقدام علیه مافیای قطع درختان، حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ را از حضور در جنگل، منع و ضمن تخریب اصطبل دام‌های وی، او را با جریمه مالی روبرو کرده و برخی اموال وی را مصادره کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *