جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷

واکنش عجیب یک اداره به مستند جلیلی

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 293302
پس از پخش نخستین مستند تلویزیونی انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «مردم +۱»، اداره جنگلبانی نوشهر مانع از ادامه حضور دامدار افشاگر مافیای قطع درختان در محل کار خود شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از پخش نخستین مستند تلویزیونی انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «مردم +۱»، اداره جنگلبانی شهرستان نوشهر مانع از ادامه حضور حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ در محل کار خود شد.

در بخشی از مستند «مردم + ۱» با اشاره به وجود مافیا در قطع درختان تنومند جنگل‌های شمال کشور، تصاویری از قطع درختان پخش شد اما جنگلبانی نوشهر در اقدامی عجیب و بجای پرداختن به اصل موضوع و اقدام علیه مافیای قطع درختان، حسین اسلامی ـ دامدار افشاگر در فیلم ـ را از حضور در جنگل، منع و ضمن تخریب اصطبل دام‌های وی، او را با جریمه مالی روبرو کرده و برخی اموال وی را کردند.

بنابر این گزارش اطلاعات رسیده حاکی از کشته شدن ۶ راس از دام‌های وی به دلیل تخریب اصطبل و همچنین نابود کردن تمام محصولات لبنی اوست.

در زیر می‌توانید بخشی از این مستند که مربوط به افشای مافیای قطع درختان است را ببینید

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *