جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

نتایج‌ انتخابات شوراها در آذربایجان شرقی

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 293180
نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی مشخص شد.
به گزارش جهان، اسماعیل آذریان در تبریز اذعان داشت: در حال حاضر مردم و کاندیداها می‌توانند تعداد آرا و منتخبان خود را در قالب آگهی در سطح شهر مشاهده کنند.

شهر آذرشهر


وی درباره منتخبان حوزه‌های شهری در آذرشهر گفت: هفت نفر منتخب شهر آذرشهر به ترتیب محمد علیپور با ۳۶۹۹ رای، علی جهانگیری با ۳۶۸۹ رای، جعفر چیت‌ساز با ۳۶۵۳ رای، حبیب اسماعیلی با ۲۸۴۹ رای، حسن پناه زاده با ۲۴۷۶ رای، رسول نقیدی با ۲۳۳۶ رای و حمید دواتگری با ۲۱۲۸ رای بودند.

شهر گوگان

آذریان، پنج نفر منتخب شورای شهر گوگان را ابوالفضل قلعه گاوگانی با ۲۵۴۶ رای، دبیر محمودپور گاوگانی با ۱۹۸۱ رای، جمشید فیض الله زاده گاوگانی با ۱۷۴۲ رای، احمد عبدالله‌زاده‌گاوگانی با ۱۶۹۰ رای و حبیب پوراسد گاوگانی با ۱۴۰۰ رای اعلام کرد.

شهر ممقان

این مسئول وزارت کشور در شهرستان آذرشهر درباره منتخبان شهر ممقان نیز گفت: علی گلابی، علی مهدوی، یونس اکبرزاده، وحید رخشا و مجید مقنی باشی به ترتیب با ۱۸۶۵، ۱۵۷۵، ۱۱۶۹، ۱۱۱۳ و ۱۰۰۴ رای نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه هستند.

شهر تیمورلو

فرماندار آذرشهر نتایج رای‌گیری در شهر تیمورلو طی ۲۴ خرداد را نیز به این ترتیب عنوان کرد: سعید ایوخارتیمولو ۱۸۶۳ رای، محمدرضا رسولی ۱۶۹۹، حسین کاظم‌پور ۱۶۷۹،علیرضا بشیرلی ۱۴۲۰ رای و حسن طالب‌زاده ۱۳۸۲ رای.

طی این انتخابات ۲۲ نفر منتخب شوراهای شهری آذرشهر انتخاب شدند.

اعضای ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر مراغه مشخص شدند

منصور صادقی‌اصل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرتضی باستانی با ۲۵ هزار و ۱۴۸رای ، علی عباسی با ۱۴ هزار و ۴۱۴، فریبا ولی‌پور با ۱۲ هزار و ۹۲۵ ، سید جواد عطارموسوی با ۱۲ هزار و ۳۸۲ ، فریبا عباسی با ۱۲ هزار و ۳۱۹ و یحیی غلامی مردق با ۹ هزار و ۲۰۷ رای به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مراغه راه یافتند.

وی افزود: قادر جویا با هشت هزار و ۹۰۶ رای، رقیه رستمی با هشت هزار و ۱۱۱، ارسلان محمدی آغاجری با هشت هزار و ۱۱۰، بهمن حسین‌نژاد با هشت هزار و ۳۱ و محمد اکرمی با هفت هزار و ۸۸۶ رای نیز جزو دیگر راه یافتگان به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی مراغه هستند.

صادقی‌اصل گفت: حسین شیری، هوشنگ نصیری، علی داداش‌پور، ناظم عزیزی و لیلا مصری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی مراغه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات مراغه گفت: در شهر خدا جو نیز جمال‌الدین اسعدی با ۴۸۲ رای، بهروز پاشایی با ۴۵۶ رای، جواد اروجی خراجو با ۴۰۳ رای، سجاد جلالی با ۳۶۶ رای و حامد امامی خراجو با ۳۵۲ رای به شورای اسلامی شهر خراجو راه یافتند.

صادقی‌اصل اضافه کرد: رحیم اسکندر و جعفر عزت شعار نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه در ادامه افزود : ۲۲۴ نفر در روستاهای بخش مرکزی و ۱۷۵ نفر در روستاهای بخش سراجو به عنوان شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان انتخاب شدند.

مردم مراغه همزمان با انتخاب رییس جمهوری دولت یازدهم ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها را از بین ۸۸ داوطلب در مراغه، ۱۲ نفر در خداجو، ۴۵۵ نامزد در روستاهای بخش مرکزی و ۲۹۵ نفر در روستاهای بخش سراجو انتخاب کردند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: در انتخابات گذشته ۷۳.۳ درصد مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا های شهر شرکت کردند.

صادقی‌اصل با بیان اینکه ۱۸۴ هزار ۳۲۸ نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای در این دوره از انتخابات بودند، اظهارکرد: در این دوره ۱۳۵ هزار و ۱۱۱ رای داخل صندوق آرا ریخته شد که از این تعداد ۱۳۰ هزار و ۵۹۴ رای صحیح بوده است.

مشارکت ۸۳ درصدی اهری‌ها در انتخابات

رضا صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اهر را در این انتخابات بسیار چشمگیر برشمرد و افزود: با تمهیدات انجام شده در مناطق شهری و روستایی تمامی مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم شده بود.

وی، گفت: از ۸۳ هزار و ۴۶۴ رأی مأخوذه به ترتیب حسن روحانی با ۴۹ هزار و ۵۴۸ رأی ۶۱.۵۷ درصد آرای شهروندان اهری را از آن خود کرد و محسن رضایی با ۹ هزار و ۹۳۹ رأی ۱۱.۶۷ درصد، محمد باقر قالیباف با ۹ هزار و ۱۰۰رأی ۱۱.۳۱ درصد و سعید جلیلی با شش هزار و ۴۲۰ با ۷.۹۸ درصد، ولایتی ۵ هزار و ۱۱۱ رای ۶.۳۵ درصد و سید محمد غرضی با ۹۰۵ با ۱.۱ درصد کل آرا مأخوذه را از آن خود کردند.

رضا صدیقی، کل افراد واجدین شرایط برای رأی دادن در این شهرستان ۱۰۰ هزار و ۶۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۳ هزار و ۴۶۴ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده‌اند که برای برگزاری این انتخابات در شهرستان اهر بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و خدماتی و سایر عوامل دست اندرکار با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری کردند و رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر حضور حماسی مردم دراین انتخابات را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران با حضور خود حماسه سیاسی دیگری را رقم زدند و شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را محقق کردند.

فرماندار اهر گفت: به علت استقبال ویژه و گسترده مردم که در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر بود و این انتخابات در کمال امنیت و آرامش با حضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد

اعضای شورای اسلامی شهر اهر مشخص شد

رضا صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۴۳ نفر کاندیداهای شرکت کننده برای تصدی شورای شهر اهر در چهارمین دوره شورای اسلامی میرجلال موسوی با ۹۰۷۲ رأی، حامد همتی با ۸۷۱۸ رأی، خانم پاشاپور با ۷۷۵۸ رأی، مهدی آبیاری با ۶۷۷۵ رأی، علی نجفی ۵۶۹۰ رأی، حسنعلی قهرمانی‌فرد با ۵۲۳۴ رأی، سیدحسن خاکپور با ۵۲۳۱ رأی، امیر نشاطی با ۵۲۲۳ رأی، سیفعلی قرطاسی با ۴۹۲۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و سیروس حسین‌زاده با ۴۷۸۹ رأی و نادر شکورنیا با ۴۷۶۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر تعداد افراد واجد الشرایط برای رأی دادن را ۱۰ هزار و ۶۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۳ هزار و ۴۶۴ نفر در انتخابات ۲۴ خرداد ماه شرکت کرده‌اند که بیش از ۸۳ درصد شهروندان این شهرستان را شامل می‌شود.

تعداد اعضای شورای اسلامی شهر اهر در دوره گذشته ۷ نفر بوده که در دوره چهارم شورای اسلامی به ۹ نفر افزایش یافته است.

منتخبان شورای شهر تسوج مشخص شدند


با پایان یافتن کار شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تسوج و بر اساس اعلام بخشداری تسوج پنج عضو راه یافته به شورای اسلامی این شهر و دو عضو علی البدل آن مشخص شدند.

بر این اساس به ترتیب رسول حبیبی با ۱۷۸۸ رای، جلال زینالی با ۱۴۸۳ رای ، مهدی دل آرام با ۱۱۱۱ رای ، محمدجودتی تسوجی با ۱۰۳۷ رای و عبدالله مقنی نژاد با۹۳۷ رای حائز اکثریت آرا شدند.

میرعلی موسوی واعظی با ۸۴۱ رای و پرویزکوشایان با ۸۲۹ رای به عنوان دو عضو علی البدل این شهر شناخته شدند.


منتخبان شورای شهر مرند مشخص شدند

در مجموع ۸۳ درصد مشارکت مردم ولایت‌مدار شهرستان مرند با شور و شوق حماسه سیاسی را روز گذشته خلق کرده و جهانیان را به حیرت انداختند.

براساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان مرند نتیجه آرای شورای شهر مرند به ترتیب ذیل اعلام و مشخص شد.

نفر اول محمد هراسی با ۸۹۳۳ رای

نفر دوم یوسف شیخ‌زاده با ۸۸۱۶ رای

علی روکا با ۸۵۵۳ رای

محمد ابراهیمی با ۸۵۲۲ رای

داود محمدی با ۸۳۵۷ رای

جعفر حقرجو با ۸۰۴۲ رای

جواد کوکبی با ۷۹۸۹ رای

هوشنگ عیسی‌زاده با ۷۸۰۵ رای

محمد باقر بی‌پروا با ۷۶۵۲ رای

حیدر عالی با ۷۵۴۴ رای

جواد بابایی با ۷۳۴۷ رای

شورای اصلی و همچنین یداله هاشم‌زاده با ۶۹۴۸ رای، رقیه خوش‌صفت با ۶۷۶۹ رای، مقصود استادی با ۶۷۵۸ رای، سیدباقر حجازی با ۶۷۲۵ رای و ابوالفضل خیرخواه با ۶۴۷۹ رای به ترتیب اولویت اول تا پنجم اعضای شورای اسلامی علی‌البدل شهر مرند در چهارمین دوره از انتخابات شورای شهر مرند مشخص شدند.

که ۸۵ نفر کاندیدا برای تصاحب ۱۱ کرسی شورای شهر به رقابت پرداختند.

منتخبین شهر مهربان برای دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشخص شدند

اهالی شهر مهربان با حضورگسترده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، اسامی منتخبان خود را به صندوق‌های رای ریختند.

طبق آخرین آمار نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهربان به شرح زیر است:

۱- محمد حمیدی ۲- محمدصادق میرزامحمدپور ۳- قاسم وفادار ۴- سمیه صدرجهانی ۵ – عزیز اصغرزاده

ضمناً جعفر وظیفه – سعید پورجعفر و حسن احساسی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر مهربان برگزیده شدند.

قاسم وفادار در مهربان برای دومین بار مورد اعتماد اهالی شهر مهربان قرار گرفت و به عنوان منتخب مردم برای دوره چهارم شورای اسلامی شهر مهربان برگزیده شد. نامبرده در دوره دوم نیز به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر مهربان انتخاب شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *