جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مردم انصافا به وظيفه خود عمل کردند

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 292995
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مردم انصافا به وظيفه خود در خلق "حماسه سياسي" عمل کردند و در اين شرايط مسلما وظيفه مسئولين خطيرتر و سنگين‌تر مي‌شود.
به گزارش جهان، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور گسترده و حماسي مردم در پاي صندوق‌هاي راي، اظهار داشت: پيام حضور حماسي مردم در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا وفاداري آنان به نظام اسلامي و لبيک به نداي مقام معظم رهبري بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: حضور حماسي مردم مقابله علني آنان با جبهه استکبار بويژه آمريکا و رژيم نامشروع صهيونيستي را نشان داد.

وي با اشاره به اينکه مردم همواره در صحنه بودن خود را به رخ جهانيان کشيده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم انصافا به وظيفه خود در خلق حماسه سياسي عمل کردند و در اين شرايط مسلما وظيفه مسئولين خطيرتر و سنگين‌تر مي‌شود چرا که بايد بيشتر از گذشته در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *