جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حماسه بزرگ سیاسی محقق شد/ آرای مردم بیعت مجدد با نظام اسلامی بود

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب: 292899
شیطنت‌های چندروز اخیر دشمنان در حضور گسترده مردم تاثیر نداشته زیرا آنها می‌گفتند که در انتخابات شرکت نکنند و مردم علی‌رغم نظر آنها پای صندوق‌های رای آمدند.
حماسه بزرگ سیاسی محقق شد/ آرای مردم بیعت مجدد با نظام اسلامی بود
به گزارش جهان، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم به نظام اسلامی خود وفادارند، زیرا هر رأی که به صندوق ریخته شده است، بیعت مجدد با نظام اسلامی بود.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مورد خلق حماسه سیاسی امروز توسط مردم افزود: آنچه ‌تاکنون مسلم و بی‌تردید است، مسئله حضور بسیار گسترده و با سلایق مختلف مردم پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه این حضور مردم چند پیام دارد، اظهار داشت: پیام اول آن است که مردم به نظام اسلامی خود وفادارند، زیرا هر رأیی که به صندوق ریخته شده است، بیعت مجدد با نظام اسلامی بود، همچنین پیام دوم نیز این است که مردم ما با بصیرت هستند و دشمن را می‌بینند که انتخابات و خلوت شدن پای صندق‌های رای را هدف قرار داده و در نتیجه در جهت عکس آن عمل کردند.

به گفته امام جمعه موقت تهران، با توجه به تحقیق‌ها، شیطنت‌های چندروز اخیر دشمنان در حضور گسترده مردم تاثیر نداشته زیرا آنها می‌گفتند که در انتخابات شرکت نکنند و مردم علی‌رغم نظر آنها پای صندوق‌های رای آمدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کشورهای غربی تحریم‌هایی را به تعبیر خود فلج‌کننده علیه ایران اعمال کردند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کنند و عقبه مردمی نظام را بگیرند، اظهار داشت: مردم یک بار در ۲۲ بهمن ۹۱ و بار دیگر نیز ۲۴ خرداد ۹۲ جواب دشمنان را دادند.

وی با بیان اینکه ممکن است دشمنان برای راهپیمایی توجیحات نادرستی داشته باشند ولی برای رأی مردم نمی‌توانند کاری کنند، گفت: بنابراین اکنون به شیطنت‌ روی آوردند و آن بازی را که در فتنه ۸۸ دنبال کردند، می‌خواهند الان نیز دنبال کنند ولی یقیناً ناکام خواهند بود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه فضای کشور فضای قانون‌مداری است و دشمنان نمی‌توانند در این عرصه شیطنت خود را جلو ببرند، تصریح کرد: به فضل خدا انتخابات بسیار خوب برگزار شد و آنچه ‌نظام در پی آن بود، حماسه باشکوه بود که این حماسه بزرگ سیاسی تحقق پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *