پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

آیت‌الله‌خاتمی:ائتلاف‌اصولگرایان واجب‌سیاسی است/ خسارات"غفلت"جبران‌ناپذیر است

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 292311
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به کسانی که دغدغه ارزش‌ها را دارند، گفت: ائتلاف و به وحدت رساندن کاندیدا اصولگرا یک تکلیف و واجب سیاسی است و غفلت در این عرصه خسارات جبران ناپذیری دارد.
به گزارش جهان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌‌وگو با تسنیم در مورد لزوم وحدت در جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در شرایط کنونی جبهه‌ها مشخص شده و روشن است که مسئله، مسئله بقاء اصولگرایی و ارزشمداری است.

وی خطاب به کسانی که دغدغه ارزش‌ها را دارند، ادامه داد: ائتلاف و به وحدت رساندن کاندیدای اصولگرا یک تکلیف و واجب سیاسی است و غفلت در این عرصه خسارات جبران ناپذیری دارد بنابراین امیدوارریم کاندیداهای اصولگرا با حساسیت موقف، به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آنان که وعده داده بودند که هر کاندیدایی از اقبال مردمی برخوردار بود به نفع او کنار می‌روند، جا دارد به وعده خود وفا کنند و سربلند در این امتحان باشند، تصریح کرد: بنده از اقدام انقلابی، به موقع و مومنانه جناب آقای حدادعادل صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم همین روحیه را در دیگر کاندیداهای اصولگرا ببینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *